۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۳۳

پوریانی خبر داد؛

پرونده پیچ‌های زنگ زده جاده کندوان روی میز دستگاه قضا

پرونده پیچ‌های زنگ زده جاده کندوان روی میز دستگاه قضا

رییس کل دادگستری مازندران گفت: وضعیت منطقه کمرزرد جاده کندوان از باب تضییع حقوق شهروندی پیگیری قضایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر،، عباس پوریانی در بازدید از منطقه کمرزرد جاده کندوان افزود: یکی از قسمت‌های خطرناک و ناامن جاده مرزن آباد به تهران، منطقه کمرزرد است که دارای صخره‌هایی بسیار سست بوده و در صورت ریزش برف و باران، هر لحظه با احتمال ریزش این سنگ‌ها به داخل جاده همراه است.

رئیس شورای حفظ حقوق شهروندی دادگستری مازندران ادامه داد: تاکنون چندین نفر در همین قسمت از جاده کندوان که شاید طول آن کمتر از یک کیلومتر باشد دچار حادثه شده و متأسفانه جان خود را از دست داده‌اند؛ ضمن اینکه ریزش سنگ‌ها در بسیاری از اوقات منجر به ایجاد خسارت به خودروی مسافران شده ولی متأسفانه تاکنون هیچ مسئولی پاسخگوی این مسئله نبوده و برای رفع مشکل، اقدام اساسی صورت نگرفته است.

پوریانی تصریح کرد: جان مردم برای ما بسیار مهم و ارزشمند است و مسئولین استانی و کشوری باید تصمیمی اساسی برای این مشکل اتخاذ کنند؛ قطعاً این مشکل با مقداری توجه و پیگیری قابل حل خواهد بود.

رئیس کل دادگستری مازندران تاکید کرد: مشکلات منطقه کمرزرد جاده کندوان و ایجاد حادثه برای مردم، از مصادیق بارز نقض حقوق شهروندی محسوب شده و ان‌شاءالله دستگاه قضائی استان پیگیری‌های لازم را به شکل جدی در این خصوص انجام خواهد داد.

پوریانی در ادامه با اشاره به سفر قریب الوقوع ریاست جمهوری به استان مازندران افزود: خواهش بنده از مسئولین ارشد ذیربط از جمله وزیر محترم راه و شهرسازی این است که با توجه به اهمیت موضوع و مرتبط بودن آن با جان انسان‌ها، از منطقه کمرزرد جاده کندوان بازدیدی داشته باشند و با بررسی موانع و مشکلات، تدابیر لازم را در این خصوص اتخاذ کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: از طرف دیگر، حجم بالای ترافیک این منطقه به ویژه در ایام خاص که شاید بعضاً بیش از ۱۲ ساعت نیز به طول بیانجامد، باعث گله مندی مردم شریف بومی منطقه و مسافران شده و قطعاً پیگیری‌های لازم در این خصوص نیز صورت خواهد گرفت.

پوریانی در خاتمه گفت: مشکل و مانعی نیست که قابل رفع نباشد، حل مشکل این جاده فقط مستلزم آن است که متولیان امر برای حل مشکلات مردم در این خصوص، اراده به خرج دهند.

کد خبر 6104823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha