۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۳

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز:

خیر مدرسه ساز در البرز داریم اما زمین نداریم

خیر مدرسه ساز در البرز داریم اما زمین نداریم

کرج- مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گفت: یکی از معضلات بزرگ ما در استان این است که خیر داریم اما زمین مناسب برای ساخت مدرسه نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن مهرانی پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران عنوان کرد: رسانه‌ها برند هر کشور و پیام رسان همه دستگاه‌ها هستند.

وی با اشاره به برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در البرز به منظور تجلیل و تکریم آنها مطرح کرد: در سال جاری به فضل خدا و هماهنگی و همدلی دستگاه‌های مرتبط، مشارکت خیرین مدرسه ساز در البرز که ۳۵۰ میلیارد تومان است، از مرز ۵۰۰ میلیارد تومان عبور خواهد کرد.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز تصریح کرد: در البرز ۱۳ شهرک وجود دارد که تعداد اندکی از آنها اقدام به ساخت مدرسه کرده‌اند و مابقی هیچ اقدامی در این زمینه نداشتند. به عنوان مثال، در شهرک سپهر یک هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی احداث شده اما دریغ از ساخت یک مدرسه!

مهرانی با اشاره به اینکه این در حالی است که باید ۱۲ مدرسه در این شهرک ساخته می‌شد، بیان کرد: یکی از معضلات بزرگ ما در این استان این است که خیر داریم اما زمین مناسب برای ساخت مدرسه نداریم، به همین دلیل به توسعه تعداد کلاس‌های مدارس و کاهش فضای ورزشی آنها رو آورده‌ایم.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز یکی دیگر از مشکلات موجود را در زمینه واگذاری انشعابات مدارس دانست و عنوان کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز در البرز بسیار گمنام است. بسیاری از دستگاه‌ها بیشتر از میزان فعالیت خود تبلیغات دارند اما این مجموعه هیچ تبلیغاتی ندارد.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مجمع خیرین مدرسه ساز البرز با همکاری آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس استان، ۷۵ پروژه را انجام داد و تحویل آموزش و پرورش داد. در حال حاضر حدود یک هزار خیر در البرز داریم که ۶۹۰ نفر در امر مدرسه سازی فعال هستند.

کد خبر 6106272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha