۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۶

رییس قوه قضائیه:

مشکلات سد خرسان و آبریز بررسی و برای مطالبات مردم تلاش می کنیم

مشکلات سد خرسان و آبریز بررسی و برای مطالبات مردم تلاش می کنیم

یاسوج - رییس قوه قضائیه گفت: مسئله آب از مشکلات عمده کشور است نهایت تلاش خود را برای حل مشکلات سد خرسان و آبریز خواهیم داشت و اگر راه حل تعریف شود، بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسنی اژه ای ظهر سه شنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: آب از مشکلات عمده کشور است و با همفکری بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

اژه ای با بیان اینکه مشخصاً به قوه قضائیه بگویید که مشکل احداث سد آبریز کجاست تا قوه قضائیه ورود کند، گفت: در برخی از استان‌ها شورای هماهنگی اقتصادی تشکیل شد و در کهگیلویه و بویراحمد نیز هیئت هفت نفره تشکیل دهید و از این امکان استفاده کنید.

وی با بیان اینکه مشکلات استان احصا و با هماهنگی و پیگیری درون استان حل شود، گفت: در راستای حل مشکلات باید مسولان همفکری داشته باشند.

اژه ای با بیان اینکه ترک فعلی که موجب تضییع حقوق مردم و دولت شود، باید پیگیری شود، گفت: اگر دستوراتی در حوزه رئیس جمهور به استانی ابلاغ شده، اجرایی نشود باید سازمان بازرسی ورود کند.

وی بیان داشت: در رابطه با تغییر کاربری‌ها نیز وحدت رویه‌ای صادر و گرفته شده و باید بر حسب آن دستورات، اقدام شود و تغییر کاربری در برخی استان‌ها به صفر رسیده ولی در مناطقی همچنان وجود دارد.

اژه ای با بیان اینکه در بعضی کارها باید جهادی، انقلابی و سریع اقدام کرد، گفت: در بحث بکارگیری نیروها در بومی و غیر بومی گزینی نیز باید بحث قانون اجرایی شود.

وی افزود: موضوع پروژه‌های راکد چندین ساله نیز باید از طریق دادگستری استان پیگیری شود.

کد خبر 6106402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha