۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۵۴

اولویت‌های نظامی- دفاعی نامزد «پوتین» برای تصدی وزارت دفاع روسیه

اولویت‌های نظامی- دفاعی نامزد «پوتین» برای تصدی وزارت دفاع روسیه

«آندری بلوسف» نامزد تصدی پست وزارت دفاع روسیه امروز در شورای فدراسیون این کشور به تشریح اولویت‌های نظامی- دفاعی خود پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ریانوستی، «آندری بلوسف» نامزد تصدی پست وزارت دفاع روسیه و معاون اول سابق نخست ‌وزیر این کشور امروز سه شنبه در شورای فدراسیون این کشور به سخنرانی پرداخت.

نامزد تصدی پست وزارت دفاع روسیه در این سخنرانی گفت که جذب نیروهای مسلح را یکی از اولویت‌ های کاری خود به عنوان وزیر دفاع می‌ داند. وی همچنین بر لزوم تامین سلاح برای گروه های جنگی روسیه در منطقه عملیات ویژه تاکید کرد.

«آندری بلوسف» ادامه داد: پوتین ادغام اقتصاد نظامی در داخل اقتصاد کشور را به عنوان یک وظیفه تعیین کرده که به معنی افزایش بازدهی هزینه‌ های نظامی است. یکی از موضوعات اصلی، نیروی انسانی نیروهای مسلح است، اما بحث بسیج و اقدامات اضطراری مطرح نیست. آموزش نظامی باید در اولویت قرار گیرد و مشکلات خاصی در اینجا وجود دارد.

آندری بلوسف افزود: تامین تسلیحات برای نیروهای مسلح روسیه حتما به عنوان یکی از اولویت‌ ها در مقام وزیر دفاع خواهد بود. پیشگیری از اقدامات نیروهای اوکراینی و تمرین روش‌ های جدید عملیات رزمی ضروری است. دشمن به سرعت یاد می‌ گیرد. قول می‌ دهم از تمام توان، سلامتی و در صورت لزوم از جانم برای انجام وظایفی که برایم تعیین شده است، استفاده کنم.

وی خاطرنشان کرد: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور فدراسیون روسیه اعتماد بالایی به من داشته است.

کد خبر 6106605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha