۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۳۱

فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق(ع) خبر داد؛

ساماندهی ۴۲ گردان رزمی تبلیغی در تیپ امام جعفر صادق (ع)

ساماندهی ۴۲ گردان رزمی تبلیغی در تیپ امام جعفر صادق (ع)

قم- فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق علیه‌السلام از ساماندهی ۴۲ گردان با حضور طلاب و روحانیون در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید منتظر زاده ظهر سه شنبه در دیدار با آیت‌الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: تیپ ۸۳ امام جعفر صادق علیه السلام در دوران دفاع مقدس با حضور طلاب و روحانیونی از سراسر کشور تشکیل شده است.

فرمانده تیپ امام جعفر صادق علیه السلام افزود: در قالب این تیپ گردان های رزمی، تبلیغی با حضور روحانیون انقلابی در قم و مشهد ساماندهی شدند.

حجت‌الاسلام منتظر زاده ابراز کرد: هم اکنون ۴۲ گردان شامل گردان های رزمی تبلیغی و دفاعی امنیتی در قم و برخی دیگر از شهرهای کشور فعالیت دارند.

فرمانده تیپ امام جعفر صادق علیه السلام تاکید کرد: طلاب جهادی و انقلابی با فعالیت های خود در تیپ ۸۳ امام جعفر صادق علیه‌السلام نشان دادند که در راستای دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و ارزش های دینی آماده جانفشانی هستند.

وی با اشاره به فعالیت های آموزشی این تشکیلات گفت: آموزش رزم مقدماتی برای روحانیون شیعه و اهل تسنن از جمله برنامه ها است و در طول سال ۵۵۰۰ نفر آموزش می بینند.

حجت‌الاسلام منتظر زاده با بیان اینکه کمک به مردم در حوادث و بلایای طبیعی همانند سیل و زلزله از جمله اقدامات روحانیون تیپ امام جعفر صادق علیه السلام است گفت: آموزش روحانیونی چه قرار است در نیروهای مسلح کشور مشغول به فعالیت شوند نیز از جمله برنامه های تیپ امام صادق علیه‌السلام است.

کد خبر 6106619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha