۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۳۸

سخنگوی شورای شهر اردبیل:

مدیریت هزینه‌های جاری در تفریغ بودجه شهرداری اردبیل مشهود است

مدیریت هزینه‌های جاری در تفریغ بودجه شهرداری اردبیل مشهود است

اردبیل- سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: مدیریت هزینه‌های جاری در تفریغ بودجه شهرداری اردبیل نسبت به سال‌های قبل کاملا مشهود است.

سلامت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تصویب لایحه تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری اردبیل، پس از طرح و بررسی در صحن علنی پارلمان شهری اظهار کرد: این لایحه که بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۱، یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بود، با تلاش مجموعه شهرداری نسبت به سنوات گذشته به موقع به شورا واصل شد و با بررسی و حسابرسی به موقعی که انجام شد در نهایت مورد تصویب اعضای شورا قرار گرفت.

وی در تشریح تفریغ بودجه ۱۴۰۱ شهرداری اردبیل بیان کرد: تحقق ۸ میلیارد تومان درآمد بیش از سقف مصوب، کنترل هزینه‌های جاری و قابل قبول بودن هزینه‌ها در ردیف‌های مشخص شده نشان از تصمیم‌های خوب و درست شورا و عملکرد قابل قبول شهرداری بوده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل بیان کرد: در بررسی لایحه دیگر شهرداری اردبیل در راستای تجلیل، تقدیر و تشکر از اقدامات به موقع، توانمند و افتخارآمیز در حملات پهبادی و موشکی سپاه معظم در عملیات وعده صادق، لایحه پیشنهادی شهردار در مورد ایجاد سکو و برافراشتن پرچم کشور در ورودی مقر تیپ ۳۷ حضرت عباس بررسی و توسط اعضای شورای شهر تصویب شد.

صفری با بیان اینکه صدور مجوز اصلاح نحوه پرداخت‌ها به پیمانکار پل ۸ کیلومتری بسیج بود از دیگر تصمیم مهم اعضای شورای شهر بود، ادامه داد: اعضای شورای شهر همواره از عملکرد و پیشرفت فیزیکی خوب و احداث به موقع پل بسیج در بازه زمانی مشخص شده از قرارگاه خاتم الانبیا (س) قدردانی کرده و لایحه تسهیل در پرداخت نقدی و غیر نقدی مربوط به این پروژه بزرگ را تصویب کردند.

کد خبر 6106658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha