۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۴۸

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان:

خط انتقال آب چاه شهرک امیرکبیر شهرضا بهره‌برداری شد

خط انتقال آب چاه شهرک امیرکبیر شهرضا بهره‌برداری شد

اصفهان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: ۵۴۰۰ متر خط انتقال آب چاه شهرک امیرکبیر شهرضا با هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین اکبریان با بیان اینکه اجرای این عملیات، افزایش منابع تأمین آب برای جمعیتی حدود ۱۸۵ هزار نفری شهر شهرضا را در بر خواهد داشت، اظهار کرد: تداوم خدمت رسانی و دسترسی مردم به آب شرب سالم و پایدار، از وظایف اصلی این شرکت است که در راستای نیل به این هدف، خدمتگزاران این شرکت تمام تلاش خود را به کار خواهند بست.

وی افزود: با توجه به تعدد و پراکنده بودن منابع تأمین آب در شهرضا، هدف اصلی از اجرای این طرح اختلاط منابع تأمین و استفاده از ظرفیت مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی شهرک صنعتی امیر کبیر جهت ایجاد فشار مناسب آب در محله خمینی آباد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ادامه داد: در شرایط عادی نیاز آبی شهرضا بالغ بر ۴۰۰ لیتر برثانیه است که این میزان در ایام‌پیک‌مصرف تابستان به حدود ۵۲۰ لیتر بر ثانیه می‌رسد و در چنین شرایطی استفاده از همه منابع تأمین دارای استاندارد کیفی، در دستور کار شرکت قرار می‌گیرد و اجرای این پروژه کمک شایانی به توزیع عادلانه آب در فصل تابستان خواهد کرد.

اکبریان خاطرنشان کرد: این پروژه اوایل سال ۱۴۰۲ کلید خورد و در اجرای این خط انتقال از لوله پلی اتیلن به قطر ۲۰۰ میلیمتر استفاده شده است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان افزود: برای اجرای این پروژه، لوله گذاری از زیر سه رودخانه فصلی و عبور از میدان ورودی شهر منظریه به موازات کمربندی شهرضا به شیراز صورت گرفته، همچنین در طول مسیر لوله گذاری، موانع بسیاری از قبیل عبور از چند خط اصلی آب، گاز و مخابرات وجود داشته است.

کد خبر 6106674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha