۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۵۹

نساجی در کنار شمس آذر ایستاد/ تنها سرخابی ها بهتر از شاگردان ساکت

نساجی در کنار شمس آذر ایستاد/ تنها سرخابی ها بهتر از شاگردان ساکت

تیم فوتبال نساجی در ۵ بازی اخیر خود در لیگ برتر نمایش بسیار خوبی داشته و توانسته خود را از قعر جدول نجات دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی که به عنوان یکی از مدعیان اصلی سقوط به لیگ دسته اول محسوب می‌شد، در ۵ دیدار اخیر خود توانسته آمار درخشانی را از خود به ثبت برساند و در فاصله ۳ هفته تا پایان مسابقات با ۲۵ امتیاز در مکان سیزدهم جدول ایستاده و تیم پیکان تنها به دلیل تفاضل گل بهتر یک رده بالاتر از شاگردان ساکت الهامی قرار گرفته است.

نساجی در ۵ هفته اخیر به ترتیب رو در روی تیم‌های سپاهان، تراکتور، ذوب آهن، پرسپولیس و استقلال خوزستان قرار گرفته که شاگردان الهامی برابر سپاهان بازی خود را با نتیجه تساوی به اتمام رساندند و در مصاف با پرسپولیس هم با شکست زمین بازی را ترک کردند اما در ۳ دیدار دیگر خود توانستند ۹ امتیاز با ارزش را تصاحب کنند.

با نگاهی به جدول لیگ برتر تا پایان هفته بیست و هفتم، متوجه خواهیم شد که تیم شمس آذر هم همانند نساجی در ۵ بازی آخر خود آمار ۳ پیروزی، یک تساوی و یک شکست را به جا گذاشته و تنها دو تیم بالای جدولی استقلال تهران و پرسپولیس آمار بهتری را نسبت به این دو تیم (نساجی و شمس آذر) به دست آورده‌اند.

نساجی همچنان خطر سقوط به دسته پایین‌تر را حس می‌کند و این تیم در هفته بیست و هشتم بازی حساسی را برابر استقلال تهران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر دارد که هواداران این تیم امیدوار به پیروزی تیم خود هستند تا حضور نساجی برای فصل آینده در لیگ برتر ایران قطعی شود. بازی دو تیم نساجی و استقلال روز سه شنبه یکم خرداد از ساعت ۱۹:۴۵ برگزار می‌شود.

کد خبر 6106959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha