۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۴

استاندار خوزستان:

۷ استان در اربعین امسال به عنوان معین مرزهای خوزستان تعیین شدند

۷ استان در اربعین امسال به عنوان معین مرزهای خوزستان تعیین شدند

اهواز - استاندار خوزستان گفت: هفت استان به عنوان مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان برای ایام اربعین تعیین شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب پیش از ظهر امروز چهارشنبه در نشست کمیته زیرساخت ستاد اربعین حسینی استان خوزستان عنوان کرد: امسال مبحث اربعین در زمینه‌های اسکان، حمل و نقل، پزشکی و سایر نیازهای زائران مانند، آب آشامیدنی، یخ، آذوقه و تمهیدات مختلف همچون تسهیل روند تردد در گذرگاه‌های مرزی و موضوعات مرتبط با گذرنامه‌های زوار به صورت جدی در دست پیگیری است.

وی افزود: امسال یک اقدام بسیار خوب و مؤثر انجام شد و از طریق مذاکره و موافقت کشور عراق ساز و کاری جهت ثبت ورود و خروج زائران اعمال خواهد شد که موجب تسهیل روند ترافیک در مرزها و رفاه زائران می‌شود به این صورت که مهر مبدأ ورود یا مبدأ خروج از مرزهای متفاوت برای مأموران مرزی مورد تأیید و قابل قبول باشد.

حسینی محراب بیان کرد: برای تأمین پروازها، قطار، اتوبوس و همچنین ورود وسایل شخصی مباحث لازم مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در مرزهای شلمچه و چذابه برای کارهای ساخت و ساز و دیگر خدمات استان‌های اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، تهران و یزد به عنوان استان‌های معین تعیین شده‌اند و برنامه‌ریزی ها در راستای اینکه خدمت‌رسانی مناسبی به زائران صورت گیرد در دست انجام است.

وی گفت: از تجربیات سال‌های گذشته نیز استفاده کردیم به عنوان مثال با همفکری و تعامل بین بخشی امسال شاهد بروز ازدحام اتباع خارجی در چذابه نخواهیم بود.

کد خبر 6107389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مادر DE ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      0 9
      این پولها صرف ازدواج جوانان بشه امام حسین به این کارراضییه که جوانان به فسادکشیده نشوند
    • عبدالرضا IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      2 0
      زورتان میادبرای امام حسین خرج کنندکه این حرف میزنیدجونی که ناپاکه چه ازواج بکنا چه نکه خودش دنبال فسادمیره ببین پول که سهله ماجونمون فدامیکنیم
    • یک رزمنده دفاع مقدس IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      0 3
      آقای استاندار نمیخواد پولها را خرج ار بیعن مرده‌ها بکنید اگر راست میگید خیابانها را آسفالت کنید فاضلاب ها درست کنید که یه بارون که میاد خونه‌ها را سیل میبره جاده‌هارا درست کنید از از خرافات بردارید
    • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      5 0
      کاربری که اسم خودت رو گذاشتی رزمنده دفاع مقدس خواهشاً از این اسم سؤ استفاده نکن
    • فرهنگی باز نشسته IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
      0 0
      خوشا به حال مسوولین بزرگوار ی که برای‌ زائرین مولایمان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام خدمت می کنند. درود خدا بر همه شما.