۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۳۲

آشفتگی نتانیاهودرباره رأی دیوان لاهه/صدورحکم بازداشت«ظالمانه»است!

آشفتگی نتانیاهودرباره رأی دیوان لاهه/صدورحکم بازداشت«ظالمانه»است!

نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی به تلاش دیوان کیفری لاهه برای صدور حکم بازداشت برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و دیگر سران رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی در واکنش به تلاش دیوان بین‌المللی دادگستری برای صدور حکم بازداشت سران این رژیم در ژستی مظلوم نمایانه که به وی نمی‌آید، مدعی شد که صدور بازداشت سران به اصطلاح «دموکراتیک این رژیم»، تصمیمی «ظالمانه» است.

پایگاه خبری الجزیره دوشنبه شب گزارش داد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به درخواست دیوان کیفری بین‌المللی برای صدور حکم بازداشت وی و یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم، این تصمیم را ظالمانه خواند درحالیکه همچنان مردم فلسطینی بر اثر جنایات رژیم اسرائیل در غزه به شهادت می‌رسند و متحمل شرایط فاجعه بار انسانی هستند.

نتانیاهو درحالیکه همراه با سران رژیم صهیونیستی از سوی برخی از نهادها متهم به ارتکاب جنایت جنگی در غزه هستند، مدعی شد: تصمیم ظالمانه کریم خان، دادستان دیوان کیفری بین‌المللی، برای صدور حکم بازداشت علیه «رهبران منتخب دموکراتیک اسرائیل»، «یک خشم اخلاقی با ابعاد تاریخی» است. این نشان ابدی شرم بر (پیشانی) دادگاه بین المللی خواهد گذاشت.

کد خبر 6114148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یک ایرانی ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
      0 0
      چقدرواقعاً عکس العمل نتانیاهو نسبت به رای دیوان لاهه مضحک وناجوانمردانه است،بیش از۳۵ هزارانسان بی گناه را بخاک وخون کشیده وصدهزارانسان را مصدوم ومجروح ومعلول کرده ومیلیونها انسان را درگیرجنگ کرده وآواره کرده وحالا،لاهه را تهدیدمیکند!!@@!.
    • NP ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
      0 0
      چطور نسل کشی این بشر از نظر خودشان لابد ظالمانه نبوده بعد تصمیم لاهه حکمش از نظر خودشان شده ظالمانه !! انشاالله که به زودی حکم این سران تصمیم گیران در جنایت نسل کشی هر چه زودتر برای دنیا ملت ها اجرا انجام بشه ..