۲۹ بهمن ۱۳۸۷، ۱۲:۲۴

واگذاری 300 پرونده اجتماعی مددجویان به کلینیک‌های تخصصی خراسان جنوبی

بیرجند - خبرگزاری مهر: مدیر کل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی گفت: تاکنون 300 پرونده حوزه اجتماعی مددجویان به کلینیک‌های تخصصی در سطح استان واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر در بیرجند، محمد‌ حسن اکبری مطلق ظهر امروز در آیین راه اندازی سومین کلنیک مددکاری اجتماعی استان در شهر بیرجند اظهار داشت: در حال حاضر دو کلنیک دیگر در شهرهای خضری و فردوس فعال است.

وی با بیان اینکه مددکار واقعی باید بتواند نیازهای روز جامعه را پاسخگو باشد، تصریح کرد: راه ‌اندازی اورژانس اجتماعی، کلینیک‌های مددکاری و مشاوره ژنتیک از برنامه‌ های استراتژیک سازمان است که عملیاتی شده است.

مدیر کل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در گذشته سازمان بهزیستی یک سازمان حمایتی بود و امروز با برنامه ‌های مناسب به یک سازمان تخصصی مداخله ‌گر تبدیل شده است، ابراز امیدواری کرد: در بخش رسیدگی تخصصی به مددجویان و نیازهای روحی، روانی و اجتماعی در سطح استان با مشکل مواجه بودیم که با راه‌ اندازی این کلینیک‌ها مشکلات به حداقل کاهش می‌ یابد.

اکبری مطلق خاطرنشان کرد: در کلینیک مددکاری نور بیرجند 170 پرونده حوزه اجتماعی واگذار شد که باید به ازای هر 50 پرونده این کلنیک به یک مددکار خدمات ارایه کند.

وی ادامه داد: در قبل سازمان بهزیستی یک سازمان حمایتی صرف بود ولی امروز با برنامه ها ی مناسب به یک سازمان تخصصی مداخله گر تبدیل شده است.

کد خبر 835586

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha