ساری - خبرگزاری مهر: فرمانده جدید سپاه کربلای مازندران صبح یکشنبه با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه عاشقان کربلای ساری منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه، سردار سید محمد تقی شاهچراغی به عنوان فرمانده جدید سپاه کربلای مازندران معرفی شد و از زحمات سه ساله سردار علی شالیکار تقدیر به عمل آمد.

سرتیپ دوم پاسدار محمد تقی شاهچراغی، فرمانده جدید سپاه کربلای مازندران در سخنانی در آئین معارفه اش در حسینیه عاشقان کربلای ساری اظهار داشت: فرماندهان سپاه و بسیج در رده های مختلف و در جابجایی ها انگیزه ای جز ادای تکلیف الهی ندارند و این راهی بوده که شهیدان و مجاهدان راه خدا برگزیده اند.

سرتیپ دوم پاسدار علی شالیکار فرمانده سابق لشگر 25 کربلای مازندران از مدیران دستگاه های اجرایی مازندران که با همت والای خود ، چهره عمومی استان را با رنگ و بوی جهاد و شهادت جلوه گر نگه داشته اند تجلیل کرد.

وی با اشاره به مراتب عشق و علاقه مردم ولایتمدار مازندران در مراسم استقبال از رهبری افزود: مازندران سرشار از سرمایه های انسانی ارزشمند است که نمونه های بارز آن در دوران دفاع مقدس و در قالب لشگر خط شکن و خط نگهدار 25 کربلا در مقابل جوانان دوست و دشمن به نمایش درآمد.

به گزارش مهر،  در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سردار شالیکار وی به عنوان فرمانده قرارگاه قدیر شمال کشور معرفی شده است.

شاهچراغی فرزند آیت الله سید محمد تقی شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان است.

وی پیش از این فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و فرمانده منطقه مقاومت بسیج سپاه استان گلستان بوده است.