۱۷ بهمن ۱۳۸۹، ۱۸:۴۱

پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه همدان بهره برداری شد

پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه همدان بهره برداری شد

همدان - خبرگزاری مهر: در ششمین روز از دهه فجر پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه همدان بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار مهر در همدان، در این مراسم که در محل ابتدای باند 10 فرودگاه همدان برگزار شد، مدیر فرودگاه همدان با اشاره به مشخصات فنی این پروژه گفت: انجام امور تصویب کمیسیون ماده 32 به منظور آماده سازی فرودگاه برای پرواز هواپیماهای پهن پیکر از برنامه های این فرودگاه است.

علی کیخایی در خصوص طرح بهسازی سطوح عوامل پروازی فرودگاه همدان افزود‌: عملیات اجرایی طرح بهسازی سطوح عوامل پروازی فرودگاه همدان اواسط آبان ماه 86 آغاز شده و اواسط آذر امسال به پایان رسید.

وی اظهار داشت‌: بهره برداری از این طرح 760 هزار متر مربع خاکبرداری و 70 هزار تن آسفالت ریزی در بر داشته است و برای اجرای آن افزون بر 50 میلیارد و 280 میلیون ریال اعتبار جذب و هزینه شده است.

استاندار همدان همدان نیز در این مراسم با ابراز رضایت از پیگیریها و جدیت مسئولان فرودگاه در به انجام رساندن پروژه ها، وضعیت فرودگاه همدان را رو به رشد و مناسب دانست.

کرم رضا پیریایی با تأکید بر تحقق تقاضاهای مردمی، خواستار پیگیری مدیر فرودگاه در راستای آماده نمودن زیرساختهای لازم به منظور افزایش پروازهای فرودگاه همدان شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی نیز با اعلام حمایت از پروژه های جاری و آتی فرودگاه همدان خواستار افزایش پروازهای فرودگاه ومنظم شدن این پروازها شد.

سید کاظم حجازی با اشاره به نقش فرودگاه در توسعه استان همدان و تسهیل امرمسافرت، یکی ازمهمترین فاکتورهای استان همدان برای نیل به توسعه را فرودگاه این شهر دانست.

کد خبر 1247407

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha