۱ مرداد ۱۳۹۰، ۱۱:۳۵

حضور فرهنگسرای قرآن در نوزدهمین نمایشگاه قرآن

حضور فرهنگسرای قرآن در نوزدهمین نمایشگاه قرآن

رئیس فرهنگسرای قرآن از حضور این مجموعه در نوزدهمین نمایشگاه قرآن خبر داد و گفت: امسال فرهنگسرای قرآن در نظر دارد یک غرفه بسیار خوب را با مساعدت رئیس نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن راه‌اندازی و خدمات این مرکز قرآنی را به اطلاع علاقمندان برساند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اکبر توپچی رئیس فرهنگسرای قرآن گفت: برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم کار بسیار ارزشمندی است که توسط جمهوری اسلامی ایران آغاز شده و امروز از یک قوت، قدرت و توان بسیار بالایی برخوردار است .

رئیس فرهنگسرای قرآن اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم یک نقطه عطفی در ارتباط با فعالیت‌های قرآنی کشور در طول سال است و می‌توان بسیاری از بحث‌های آموزشی، پژوهشی، هنری و ...  را در این مکان ارائه کرد و استمرار و تداوم این سرفصل‌ها با حضور در این نمایشگاه می‌تواند تضمین شود .
 
توپچی تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم متولی واحدی دارد، اما باید همه نهاد‌ها سازمان‌ها، ارگان‌ها و مؤسسات احساس کنند که این نمایشگاه متعلق به خودشان است و وارد این عرصه شوند تا بتوانیم برنامه‌های قرآنی را به نمایش گذاریم و به اطلاع مردم برسانیم و هم بتوانیم جریان‌های بزرگ قرآنی را برای کشور سازماندهی کنیم.
 
وی گفت: امسال فرهنگسرای قرآن در نظر دارد یک غرفه بسیار خوب را با مساعدت رئیس نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم راه‌اندازی کند و خدمات این مرکز قرآنی را به اطلاع علاقمندان برساند.
کد خبر 1364758

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha