۲ شهریور ۱۳۹۰، ۱۳:۴۴

بیداری ملتهای اسلامی ثمره روز قدس است

بیداری ملتهای اسلامی ثمره روز قدس است

ساری - خبرگزاری مهر: امام جمعه بابل از بیداری ملتهای اسلامی به عنوان ثمره روز قدس یاد کرد.

حجت الاسلام مجتبی روحانی درگفتگو با خبرنگار مهردر بابل افزود بدون تردید بیداری ملت‌های اسلامی، ثمره روز قدس است که امام راحل(ره) و بزرگوار ما این استراتژی را به امت اسلامی یادآوری کرده وهمه ملت‌ها را به حمایت از امت فلسطین فراخواندند.

امام جمعه بابل درباره حضورمردم بابل درراهپیمایی روزقدس اظهار داشت: بدون شک مردم شریفی که در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی و در سخت ‌ترین شرایط جنگ تحمیلی، پیشقدم و حاضر بودند و بیش از هزار و 700 شهید و بیشترین تعداد جانبازرا تقدیم امام و رهبری کردند، با شور بیشتری در راهپیمایی روز قدس امسال حضور خواهند داشت.

وی اظهار داشت: سال‌های گذشته هم حضور پرشورو حماسی مردم را در روز قدس شاهد بودیم و مطمئن هستیم که امسال پرشورتر و حماسی ‌تر حضور یافته و وظیفه و تکلیف خود را به نحو احسن انجام می‌دهند.

روحانی گفت: راهپیمایی روز قدس از جمله نمادهای انقلاب اسلامی است که امام راحل(ره) این موضوع را نه تنها به ملت ایران بلکه به امت‌های اسلامی ابلاغ کردند.

امام جمعه بابل افزود : آن زمان که موضوع روز قدس مطرح شد عده ‌ای فکر کردند این موضوع فقط مصرف داخلی دارد، اما بعدها که اثرات و شعاع برگزاری روز قدس را دیدیم، معلوم شد این مهم صرف ابراز احساسات و عواطف نیست بلکه یک استراتژی هدفمند و اصولی بوده است.

کد خبر 1390878

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha