۱۴ آبان ۱۳۹۰، ۱۲:۵۵

ملک محمدی:

فعالیت های پرورشی مدارس با محوریت دینمداری است

فعالیت های پرورشی مدارس با محوریت دینمداری است

سنندج - خبرگزاری مهر: معاون هماهنگی آموزش و پرورش استان کردستان گفت: ترویج فرهنگ دینی در بین دانش آموزان از وظایف خطیر معلمان و مربیان امور پرورشی و تربیتی است و مدارس باید به سوی دین مداری سوق داده شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهنگ ملک محمدی صبح شنبه در مراسم نمادین زنگ نفی سلطه و مبارزه با استکبار جهانی که همزمان با سراسر کشور در مدارس سطح استان کردستان به صدا درآمد، افزود: نقش دین در زندگی انسان انکار ناپذیر است و اشاعه این فرهنگ سلامت جامعه آینده را تضمین می کند.

وی به جنایات جنگی سرکرده استکبار جهانی اشاره کرد و یادآور شد: جنایات و کشتارهای آمریکا در جنگ با افغانستان و عراق باعث نفرت مردم به ویژه مردم مسلمان سراسر دنیا از این حکومت شده و حکومت آمریکا به عنوان بدترین حکومت بر قله استکبار قرار گرفته است.

معاون هماهنگی آموزش و پرورش استان کردستان ادامه داد: جوانان و نوجوانان با پیشرفت در زمینه های علمی و دستیابی به فناوری های روز دنیا می توانند در مقابل استکبار جهانی قد علم کرده و اجازه ندهند هیچ ابر قدرتی به ملت ایران ظلم کند.

مراسم نمادین زنگ نفی سلطه و مبارزه با استکبار جهانی در  مدرسه راهنمایی دخترانه فردوسی سنندج با حضور بیژن زندیه معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سنندج و مسئولان آموزش و پرورش استان کردستان برگزار شد.

از برنامه های جنبی این مراسم طنین انداز شدن سرود آمریکا، آمریکا ننگ به نیرنگ تو در فضایی معنوی و با هم آوایی و حضور پرشور دانش آموزان این مدرسه بود.

کد خبر 1452575

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha