۸ بهمن ۱۳۹۰، ۱۷:۱۹

برگزاری طرح توسل با قرآن در مشهد/ افتتاح مسابقات فوتسال طلاب

برگزاری طرح توسل با قرآن در مشهد/ افتتاح مسابقات فوتسال طلاب

مشهد - خبرگزاری مهر: برگزاری طرح توسل با قرآن در مشهد، افتتاح مسابقات فوتسال جام فجر ویژه طلاب خراسان رضوی و برگزاری همایش زن و جهاد اقتصادی در سبزوار اخبار بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسئول عقیدتی و تبلیغات مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی گفت: همزمان با ایام ولادت و شهادت ائمه معصومین(ع) طرح توسل با قرآن برای نخستین بار در مشهد برگزار می شود.

حجت الاسلام حسین زمانی اذعان کرد: این طرح در راستای گسترش فرهنگ قرآنی و انس بیشتر با قرآن و عترت در مناسبت های مربوط به ائمه اطهار(ع) در طول سال برگزار می شود.

وی افزود: این طرح به همت پایگاه بسیج مدرسه علمیه شهید محراب آیت الله صدوقی(ره) و با مشارکت مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد و دفتر فرهنگی امام زادگان یاسر و ناصر با استفاده از سامانه پیامک از ماه ربیع الاول برگزار می شود.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از200نفر در این طرح عضو شد ه اند و در مناسبت های ائمه اطهار(ع) یک پیامک برای تلاوت آیاتی از کلام الله مجید به افراد عضو شده ارسال می شود.

مسابقات فوتسال جام فجر ویژه طلاب خراسان رضوی افتتاح شد

معاون تربیت بدنی مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی از برگزاری افتتاحیه دهمین مسابقات فوتسال جام فجر ویژه طلاب و روحانیون بسیجی خراسان رضوی هفتم بهمن در سالن شهید محبوب خبر داد.

حجت الاسلام غلامحسین محمدی اذعان کرد: دهمین دوره مسابقات فوتسال جام فجر گرامیداشت حضرت حجت الاسلام شهید مصطفی ردانی پور شهید شاخص قشر بسیج طلاب و شهدای مدرسه علمیه امام محمد باقر (ع) در سالن ورزشی شهید محبوب آغاز شد.

وی اظهار کرد: این دوره از مسابقات به منظور اشاعه ورزش در جامعه و آحاد بسیجیان بویژه طلاب و روحانیون بسیجی،  فراهم کردن زمینه حضور طلاب در میادین ورزشی معرفی توانمندیهای آنان، تعمیق معنویت و گسترش ارزشهای اسلام ناب با حضور طلاب و روحانیون در عرصه های ورزشی برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدی یادآور شد: در این دوره از مسابقات 17 تیم از پایگاه های مقاومت بسیج طلاب مدارس علمیه مشهد مقدس و پایگاه های شهرستان های استان شرکت کرده اند.

همایش زن و جهاد اقتصادی در سبزوار برگزار می شود

جانشین فرمانده مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر، همایش زن و جهاد اقتصادی دهم بهمن ماه در شهرستان سبزوار برگزار می شود.

حجت الاسلام صداقت صادقی اظهار کرد: این همایش با توجه به سال جهاد اقتصادی و نقش آفرینی بانوان در این سال برگزار می شود.

وی اذعان کرد: این همایش به همت مدرسه علمیه خواهران نرجس، پایگاه بسیج شهید زمردیان و با مشارکت شهرداری و شورای شهر سبزوار، اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار روز دوشنبه 10بهمن ماه در مدرسه علمیه اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام صادقی یادآور شد: در این همایش مدیر اجرایی حوزه علمیه خراسان و فرمانده مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی به سخنرانی خواهد پرداخت.

کد خبر 1518964

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha