۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۹:۱۰

حاشیه صنعت نفت - استقلال/

کاپیتان صنعت نفت از فوتبال خداحافظی کرد/ تشویق سرمربی تیم حریف!

کاپیتان صنعت نفت از فوتبال خداحافظی کرد/ تشویق سرمربی تیم حریف!

خداحافظی کاپیتان صنعت نفت، تشویق سرمربی تیم استقلال و آخرین حضور فونیکه سی برای تیم صنعت نفت در آبادان از حواشی دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال از هفته سی و سوم رقابتهای لیگ برتر با برتری دو بر یک تیم میهمان در ورزشگاه تختی آبادان به پایان رسید. این دیدار حواشی نیز داشت که در زیر از نظر می گذرانید:

- حدود 17000 هزار تماشاگر برای دیدن این دیدار در ورزشگاه تختی آبادان حضور پیدا کرده بودند در حالیکه گنجایش این ورزشگاه 15000 هزار نفر است.

- همه صندلی های ورزشگاه تختی آبادان به هواداران تیم صنعت نفت آبادان اختصاص پیدا کرده بود.

- در حالی که حدود 15 دقیقه به زمان آغاز بازی باقی مانده بود مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان مراسمی را به منظور خداحافظی امید شریفی نسب تدارک دیده بودند که طی این مراسم یکی از هواداران تیم صنعت نفت آبادان وی را بر روی دوش خود قرار داد تا شریفی نسب بدین شکل در ورزشگاه تختی آبادان دور افتخار بزند و مورد تشویق هواداران حاضر در ورزشگاه قرار گیرد.

- هواداران تیم صنعت نفت آبادان بنرهایی را در ورزشگاه تختی آبادان نسب کرده بودند که در حالی که عکس شریفی نسب برروی آن حک شده بود بر روی این بنرها نوشته بودند " خداحافظ کاپیتان".

- بازیکنان نفت موقع ورود به زمین عکس شریفی نسب را روی پیراهن های خود حک کرده بودند.

- هواداران تیم صنعت نفت آبادان در جریان بازی شعار پرویز آبادانی را سرداده بودند و بدین شکل سرمربی تیم استقلال را مورد خطاب قرار می دادند.

- امید شریفی نسب در دقیقه 78 بازی به جای سعید حلافی به بازی رفت تا آخرین دقایق بازی خود در دنیای حرفه ای فوتبال را تجربه کند.

- فونیکه سی، مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز برای آخرین بار پیراهن تیم صنعت نفت در آبادان را بر تن کرد تا با زدن گل تیم صنعت نفت مقابل استقلال خداحافظی خوبی با این تیم داشته باشد.

کد خبر 1595354

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha