۲۶ شهریور ۱۳۹۱، ۱۰:۴۴

با هدف رفع مشکلات مردم؛

جلسات عصر کاری و شب فرهنگی در قم برگزار می‌شود

جلسات عصر کاری و شب فرهنگی در قم برگزار می‌شود

قم - خبرگزاری مهر: استاندار قم از برگزاری جلسات عصر کاری و شب فرهنگی طی 13 نشست در سطح استان قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کرم رضا پیریایی غروب شنبه در مراسم آیین افتتاحیه تقاطع غیر همسطح قم و پنج هزار و 39 پروژه مسکن مهر استان گفت: قصد داریم در مناطق هشتگانه شهر و در پنج بخش استان جلساتی صمیمانه با عنوان عصر کاری و شب فرهنگی را با مردم برگزار کنیم و براساس مصوبات آن درخواست و مشکلات اقشار مختلف را رسیدگی کنیم.

مدیران برای کارهای خود دورنما داشته باشند

وی با تاکید براینکه باید پروژه های عمرانی به ویژه مسکن مهر تا پایان دولت دهم به اتمام برسد، اظهار داشت: تنها راه رفع مشکلات مردم تماس مستقیم و رو در رو با آنهاست.

استاندار قم بر تعیین خطوط و دورنمای کاری مدیران استان تاکید کرد و گفت: یکی از علل موفقیت پروژه مسکن مهر در این است که مدیران کشوری و استانی مربوطه زمان و نوع کیفیت تحویل پروژه را طبق برنامه ریزی دقیق تعیین می کنند.

پیریایی با اشاره به اینکه نباید دورنمای کار خود را تا پایان دولت دهم ترسیم کنیم، افزود: نباید به عنوان یک مدیر تصور کنیم با پایان دولت دهم برنامه ریزی و آینده نگری کاری ما هم پایان می یابد و این باعث شود که کوتاه مدت فکرکنیم. 

به ازای ساخت هر 60 متر مربع یک شغل ایجاد می شود

وی با اشاره به اهمیت تکمیل پروژه فرودگاه قم گفت: یکی از مباحثی که باید در راس برنامه های شورای عمرانی و مسکن استان قرار بگیرد، نهایی شدن این پروژه عظیم است.

استاندارقم مسکن را فرایندی مهم در تاثیرگذاری بر همه عناصر استان قلمداد کرد و گفت: رشد و توسعه مسکن نشانگر رشد و توسعه کشور است و نباید با توقف پروژه های عمرانی باعث رکود در جامعه شویم.

وی با اعلام این مطلب که به ازای ساخت هر 60 مترمکعب یک شغل در جامعه ایجاد می شود، گفت: جلسات عصر کاری و شب فرهنگی را با دقت و قدرت راه اندازی می کنیم و برای هر جلسه برای پیگیری مصوبات یک مسئول تعیین می شود.
 

کد خبر 1697013

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha