۲۵ خرداد ۱۳۸۴، ۲۱:۴۲

پرويز سروري در گفتگو با مهر:

حمايت از دكتر احمدي نژاد صرفا موضع شخصي چمران و شوراي شهر است

حمايت از دكتر احمدي نژاد صرفا موضع شخصي چمران و شوراي شهر است

عضو شوراي مركزي آبادگران خبر اعلام حمايت آبادگران از دكتر محمود احمدي نژاد را شگفت انگيز و تاسف آور خواند و گفت : كليه مواضع آبادگران بايد مصوب شوراي مركزي باشد و شوراي مركزي آباد گران در يك ماه و نيم گذشته جلسه نداشته است .

پرويز سروري در گفتگو با خبرنگار سياسي مهر ، بابيان اينكه حمايت از دكتر احمدي نژاد صرفا موضع شخصي آقاي چمران  و شوراي شهر است افزود : مصادره به مطلوب كردن آبادگران به نفع هيچ كس نيست و ابراز تشتت و اختلاف در آبادگران باعث دلسردي مردم مي شود .

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي افزود : از شخصيتي اخلاقي و بزرگوار چون آقاي چمران انتظار داشتيم همچنان بر اصول اخلاقي و قانوني پايبند باشند .

وي با بيان اينكه آبادگران به عنوان موضع نهايي از هيچ كانديدايي حمايت نكرده است توضيح داد در شوراي مركزي آبادگران مصوب شده بود كه از ميثاق چهار نفره حمايت شود و براين اساس هركدام از كانديداها كه مقبوليت بيشتري داشت به عنوان كانديداي مورد حمايت اعلام شود .

سروري تاكيد كرد : آقاي دكتر قاليباف در نظر سنجي ها  بالاترين آراء را به خود جلب كرده است و اگر قرار بود اعلام موضع شود ، اين كانديدا بايد مورد حمايت قرار مي گرفت.

وي از شوراي شهر تهران و مهدي چمران خواست كه هر چه سريعتر موضع اعلام شده را تكذيب كنند  تا آبادگران كه ظرفيت بالايي براي جريان اصولگرايي دارد دچار ضعف و زبوني نگردد .

به گفته وي در يك ماه و نيم گذشته در پي اختلاف نظر شوراي شهر با ساير اعضاي شوراي مركزي آبادگران ، دراعلام موضع سكوت شده بود .
کد خبر 195904

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha