۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۱۲

موسوی:

1000 راوی روحانی در مناطق عملیاتی خوزستان مستقر شدند

1000 راوی روحانی در مناطق عملیاتی خوزستان مستقر شدند

اهواز - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر استان خوزستان از استقرار یک هزار روای روحانی در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس این استان خبر داد.

حجت الاسلام سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: راهیان نور یک از ظرفیت مناسبی است که در سالهای اخیر برای آشنایی هر چه بیشتر مردم به خصوص نسل جوان با منش و سیره شهدا در کشور راه اندازی شده و خوشبختانه هر سال بر تاثیرگذاری این حرکت معنوی افزوده می شود.

وی افزود: در همین راستا، سازمانهای مختلف اقدام به انجام فعالیتهایی می کنند تا این حرکت صرفا یک سفر معمولی نباشند و افراد شرکت کننده در آن بعد از پایان سفر خود به مناطق عملیاتی با کوله باری از معرفت و ایمان و اخلاق به خانه بازگردند.

موسوی عنوان کرد: در همین راستا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام به ساماندهی یک هزار روحانی در بین اعضای کاروانهای راهیان نور کرد تا آنها ارزشهای واقعی جنگ را به افراد شرکت کننده در این ارودها به بهترین شکل ممکن انتقال دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر استان خوزستان تاکید کرد: بعد از اتمام جنگ، حرکتی در حوزه علمیه قم در خصوص روایتگری روحانیون آغاز شد به همین دلیل آموزش بخشی از این افراد را تیپ امام صادق (ع) و بخش دیگری را هم تشکلی بنام « تفحص سیره شهدا » عهده دار شدند.

هر سال با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، حال و هوای مناطق عملیاتی و یادمانی دفاع مقدس در جنوب کشور هم مانند طبیعت بهاری دگرگون می شود و هزاران نفر از مشتاقان کاروانهای راهیان نور از سراسر کشور خود را به مناطق عملیاتی و یادمانی دفاع مقدس در جنوب کشور می ‌رسانند تا در ایام تعطیلات عید نوروز در کنار یادمانهای دوران دفاع مقدس باشند.

 

 

 

کد خبر 2021750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha