۱ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۴۶

عصارنیا:

برگزاری تورهای ویژه بازدید از مفاخر برای خانواده های مشهدی

برگزاری تورهای ویژه بازدید از مفاخر برای خانواده های مشهدی

مشهد - خبرگزاری مهر: مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد از شرکت 34 هزار نفر در سال گذشته در تورهای مشهد گردی خبر داد و گفت: برنامه های ویژه برای خانواده ها در تورهای بازدید از سرای مفاخر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر عصارنیا شنبه شب در محل شهرداری مشهد اظهار کرد: تورهایی که به صورت خانوادگی برگزار می‌شود، ویژه‌تر خواهند بود و برای آن‌ها برنامه‌های جانبی مانند عکس یادگاری و پذیرایی با دمنوش‌های محلی خواهیم داشت.

وی بیان کرد: این تورها علاوه بر مدارس و دانشگاه‌ها، در مساجد و کانون‌های فرهنگی نیز اجرا می‌شود تا شهروندان بیشتری را با هویت این شهر آشنا کنیم.

وی گفت: نوع نگرش فرهنگسرا در خصوص برگزاری این تور نسبت به سال قبل متفاوت است به طوری که سال گذشته در حین بازدید مردم از سرای مفاخر تنها روایت‌گری صورت می‌گرفت، اما امسال روایت‌گری جای خود را به کارشناس برنامه و کارشناس بازیگر داده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد یادآور شد: در حین این بازدید از مردم خواسته می‌شود که به جای برخی شخصیت‌هایی که درباره آن‌ها روایت‌گری صورت می‌گیرد، بازی کنند و به این شکل خود مردم هستند که در برگزاری این بازدید نقش دارند.

وی بیان کرد: سال گذشته طی مدت پنج ماه برگزاری تور سرای مفاخر 34 هزار و 630 نفر از این مجموعه بازدید کردند که امسال قصد داریم با اجرای 200 برنامه متنوع تعداد بازدیدکننده‌ها را به دو برابر یعنی 75 هزار بازدیدکننده برسانیم.

کد خبر 2060223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha