۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۲۲

چند پرسش فرهنگی از نامزدها-3

برزیده: اصلا برنامه فرهنگی دارید؟/ لزوم شناخت کافی از هنر

برزیده: اصلا برنامه فرهنگی دارید؟/ لزوم شناخت کافی از هنر

عبدالحسن برزیده از کارگردان‌های سینما و تلویزیون از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پرسید آیا اصلا برنامه فرهنگی جامع و استواری دارید؟

عبدالحسن برزیده از کارگردان‌های آثار تلویزیونی در طرح یک پرسش فرهنگی از 8 نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری که قرارست در سه مناظره دسته‌جمعی درباره مسایل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی  به بحث و تبادل نظر بپردازند به خبرنگار مهر گفت: علاقمندم از نامزدهای ریاست جمهوری که این روزها شاهد سخنرانی‌هایشان هستیم بپرسم آیا حرف‌هایی را که می‌زنند قبول داشته و به آنها باور دارند؟

کارگردان سریال "دولت مخفی" با تأکید بر اینکه برخی خیانت‌ها و حضور برخی افراد نالایق مانع رسیدن به شعارهای ارزشی انقلاب شده است، تأکید کرد: نامزدهای این دوره انتخابات ریاست‌جمهوری برنامه فرهنگی محکم و استواری ارائه نکرده‌‌اند و این نشان می‌دهد که شناخت کافی از فرهنگ نداشته و آن را طفیلی مسایل سیاسی و اقتصادی می‌‌دانند.

برزیده در پایان یادآور شد:شاید قرار است آنها بعدها برنامه‌های فرهنگی خودشان را توضیح دهند با این حال مهم‌ترین سوالم این است که برنامه‌های فرهنگی‌شان چیست؟ گرچه بعید می‌دانم برنامه‌ای داشته باشند و اصلا شاید نیاز باشد کسی فرهنگ را دوباره تعریف کرد.

کد خبر 2063951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha