۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۷

بهره‌مند عنوان کرد:

رفع نواقص و استانداردسازی آسانسور در دستور کار همه ادارات بوشهر قرار گرفت

رفع نواقص و استانداردسازی آسانسور در دستور کار همه ادارات بوشهر قرار گرفت

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: رفع نواقص و استانداردسازی آسانسور در دستور کار همه ادارات بوشهر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمدرحیم بهره‌مند صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی  که از ماه‌ها پیش به دنبال تحقق آن بوده‌ایم و تلاش‌های بسیاری نیز در این زمینه صورت گرفته است، استانداردسازی آسانسورهای موجود در ادارات استان بوشهر است.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر بیان داشت: در جریان بازدید و بازرسی از آسانسورهای اماکن دولتی که از اسفند ماه سال 91 به طور جدی در دستور کار قرار گرفت، اخیرا به چندین سازمان و ارگان دولتی نیز هشدار داد و برای برطرف کردن نواقص آسانسورها مهلت‌هایی را در اختیار مدیران دستگاه‌ها قرار داد.

بهره‌مند ادامه داد: خوشبختانه تمامی دستگاه‌های دولتی با همکاری کامل، نواقص آسانسورهای خود را برطرف کرده یا در حال رفع نواقص هستند و سازمان تأمین اجتماعی توانست به عنوان اولین دستگاه دولتی دارای گواهینامه ایمنی و کیفیت آسانسور، خود را مطرح کند.

وی افزود: پس از بازدیدها و بازرسی‌های انجام شده توسط کارشناسان تأیید صلاحیت شده شرکت‌های بازرسی در زمینه‌ی گواهی ایمنی و کیفیت و نظارت و پیگیری این اداره کل، سازمان تأمین اجتماعی استان بوشهر به عنوان اولین ارگان دولتی موفق به اخذ گواهینامه ایمنی و کیفیت آسانسور شد.

بهره‌مند به اعتبارات مربوط به بازرسی از آسانسورهای اماکن دولتی اشاره کرد و افزود: هزینه‌ این بازرسی‌ها از طریق اعتبارات طرح طاها(طرح اجرای هماهنگ استانداردها) تأمین می‌شود و شرکت‌های بازرسی تأیید صلاحیت شده زیر نظر کارشناسان این اداره کل، مسئولیت بازرسی از آسانسورها را بر عهده دارند.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر از دستگاه‌های اجرایی استان خواست پس از رفع نواقص آسانسورها، دریافت گواهینامه ایمنی و کیفیت را نیز در دستور کار خود قرار دهند.
 

کد خبر 2090895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha