۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۴۶

جزایری خبر داد:

دو باب جایگاه سوخت جدید در خرم آباد در حال احداث است

دو باب جایگاه سوخت جدید در خرم آباد در حال احداث است

خرم آباد - خبرگزاری مهر: معاون شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان از احداث دو باب جایگاه سوخت جدید در خرم آباد خبر داد.

سید پیمان جزایری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی دو ماه اخیر کار اعطا مجوز احداث جایگاههای سوخت در کارگروه بهینه سازی مجاری عرضه شرکت پخش فرآورده های نفتی استان با حضور دستگاههای مختلف صورت می گیرد.

وی با اشاره به احداث دو جایگاه سوخت جدید در لرستان بیان داشت: یکی از این دو جایگاه در خروجی شهر خرم آباد به سمت کوهدشت و روبروی میدان بهشت این شهر در دست احداث است.

معاون شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان با بیان اینکه در این منطقه ما فاقد جایگاه عرضه سوخت بودیم افزود: تاکنون 40 درصد از کار ساخت و ساز و زیرسازی احداث این جایگاه سوخت صورت گرفته است.

جزایری افزود: همچنین احداث یک باب جایگاه سوخت در منطقه گلدشت غربی خرم آباد شروع شده که این پروژه نیز 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و یکی از مخازن سوخت آن نیز نصب شده است.

وی ادامه داد: احداث این دو جایگاه سوخت در خرم آباد می تواند علاوه بر تسریع در خدمات رسانی به کمک کاهش ترافیک شهری نیز بیاید.

معاون شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان یادآور شد: مطابق پیش بینی انجام شده احداث هر کدام از جایگاههای عرضه سوخت یاد شده می تواند منجر به ایجاد اشتغال برای هشت تا 10 نفر شود.

کد خبر 2164381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha