۱۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۹:۱۷

طلایی‌منش پس از باخت از پرسپولیس:

پرسپولیس شایسته پیروزی بود/ هنوز نمی‌دانم برای چه محروم شدم

پرسپولیس شایسته پیروزی بود/ هنوز نمی‌دانم برای چه محروم شدم

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان با بیان اینکه پرسپولیس با بازیکنان و کادرفنی بزرگی که در اختیار دارد، شایسته پیروزی بود، گفت: تعدادی از بازیکنانم برای نخستین بار بود که در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طلایی‌منش پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس و حذف از رقابتهای جام حذفی، در محل انجام مصاحبه با بازیکنان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: از قبل می‌دانستیم بازی سختی مقابل پرسپولیس خواهیم داشت. پرسپولیس یک تیم شایسته است و از مربیان و  بازیکنان خوبی سود می‌برد. با توجه به اینکه صدرنشین لیگ هم است، بازی بسیار خوبی از خود ارایه داد و توانست ما را شکست دهد.

وی در ادامه تاکید کرد: پرسپولیس شایسته برد بود و با توجه به بازیکنان بزرگی که در اختیار دارد، شکست این تیم برای ما بسیار سخت بود.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان بازی نفرات تیمش را ستود و خاطرنشان کرد: بازیکنان من بازی بدی از خود ارایه ندادند و آنچه که در توان داشتند، به کار بستند اما تجربه بازیکنان پرسپولیس به مراتب از ما بیشتر بود و توانستند ما را در ورزشگاه آزادی شکست دهند.

طلایی‌منش در ادامه خاطرنشان کرد: برخی از بازیکنان من برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند و برای‌شان بسیار سخت بود که در چنین جوی درست بازی کنند.

وی در خصوص عدم حضورش در نشست خبری بعد از بازی هم اظهار کرد: من هنوز نمی‌دانم برای چه محرومم کردند و اصلا برای چه اجازه ندادند، در نشست خبری بعد از بازی حاضر شوم و برای خبرنگاران صحبت کنم.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان در پایان گفت: درست لحظه‌ای که می‌خواستم به سمت نشست خبری بروم، فردی که او را نمی‌شناختم به من گفت سازمان لیگ دستور داده که در نشست خبری شرکت نکنم و باید همکار من در این کفرانس شرکت کند که وی هم این کار را قبول نکرد.

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز جمعه با برتری 2 بر صفر برابر الوند همدان به مرحله یک‌چهارم نهایی رقابتهای جام حذفی صعود کرد.

کد خبر 2166944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha