۱۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۵۷

رهبر در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش:

نگرانی از دیدگاه ها و ولایت مداری سجادی/ طرح شائبه استعفای سجادی در دوره ششم مجلس

نگرانی از دیدگاه ها و ولایت مداری سجادی/ طرح شائبه استعفای سجادی در دوره ششم مجلس

عضو فراکسیون رهروان ولایت در بیان مخالفت خود با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با اشاره به استعفای سجادی در حمایت از تحصن کنندگان مجلس ششم از نگرانی خود نسبت به دیدگاههای و میزان ولایتمداری سجادی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، فاطمه رهبر عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در بیان مخالفت خود با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، اظهار داشت: آقای روحانی شعار اعتدال را داد اما برخی افراد به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش معرفی شدند که این موضوع مجلس را بر سر دو راهی قرار داد. اگر مجلس به آنها رای نمی داد مردم خسته می شدند و اگر رای می آوردند نمایندگان دچار حاشیه های بعد از رای اعتماد به آنها می شدند.

نماینده مردم تهران گفت: سوال از آقای سجادی این است که در دوران جنگ کجا بودند که حتی یک روز سابقه جبهه و جنگ در کارنامه وی ثبت نشده است.

وی خاطرنشان کرد: سجادی در مجلس ششم و زمانی که تعدادی از نمایندگان به نشانه اعتراض در مجلس تحصن کرده بودند و از مدیران وقت درخواست استعفا و خروج از حاکمیت داشتند، استعفا داد. سوال من این است اگر در سال 82 وقایعی مانند سال 78 و 88 تکرار می شد آقای سجادی چه نقشی را در مجلس ایفا می کرد.

رهبر در ادامه افزود: بنده در جلسه امروز صبح فراکسیون رهروان ولایت از آقای سجادی پرسیدم که چرا در مجلس ششم استعفا دادید که وی در پاسخ گفت همه استعفا دادند من هم استعفا دادم.

وی خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: آقای روحانی پس  شعار حفظ منافع ملی چه می شود؟ چه ضمانتی است که در یک برهه یا حادثه خاص دیگر خروج از حاکمیت توسط آقای سجادی انجام نگیرد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت خطاب به سجادی گفت: شما اظهار داشتید که حزبی و گروهی نیستید آیا استعفای شما در سال 82 حزبی نبود؟ ما نگران دیدگاه های و ولایتمداری شما هستیم.

وی تصریح کرد: ممکن است شما رای اعتماد بیاورید اما باید روشن و شفاف بگویید که چرا در مجلس ششم استعفا دادید. آیا در مقابل ملت و ولایت فقیه عذرخواهی کرده و پشیمانی خود را اعلام می کنید؟

کد خبر 2172949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha