۱۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۴۷

قاضی پور در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش:

سجادی با بیش از 62 سال سن چه برنامه ای برای جوانان دارد

سجادی با بیش از 62 سال سن چه برنامه ای برای جوانان دارد

نماینده ارومیه با بیان مخالفت خود با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان خطاب به سجادی اظهار داشت: شما با 62 سال سن چگونه می تواند برای حوزه جوانان برنامه ریزی کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی برنامه و صلاحیت سید نصرالله سجادی وزیر ورزش و جوانان  نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در بیان مخالفت خود با وزیر پیشنهادی اظهار داشت: مخالفت من با وی در حوزه عملکرد و برنامه های آتی آقای سجادی است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: آقای سجادی 62 سال سن دارد و چگونه می تواند برای حوزه جوانان برنامه ریزی کند.

قاضی پور گفت: آقای سجادی اظهار داشته در طول مدت 10 سال تدریس خود در دانشگاه ، استاد راهنمای 162 پایان نامه دانشجویی بوده است یعنی هر سال 16 پایان نامه برداشته که این ادعا یا دروغ است و یا از طریق برخی رانت ها این کار انجام گرفته است.

وی در ادامه گفت: شما چرا در برنامه های کمتر توسعه یافته و محروم دفاع نکردید و چه برنامه ای برای توزیع امکانات و امتیازات دارید.

نماینده مردم ارومیه تصریح کرد: با توجه به اینکه 46 درصد جامعه ما بانوان تشکیل می دهند چه برنامه ای برای دانش آموزان دختر دارید آیا بعد از وزیر شدن در برنامه های فرهنگی و ورزشی خود با فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی ورزش هماهنگ هستید؟ آیا به فکر تشکیل صندوق بیمه ورزشکاران هستند؟

قاضی پور در پایان خطاب به رئیس جمهور  با بیان اینکه شما در انتخابات ریاست جمهوری بیش از 50 درصد رای آوردید و حدود 49 درصد به شما رای ندادند گفت: آیا بهتر نبود به جای استفاده از نیروهای فتنه 78 و 88 از 49 درصدی که در انتخابات به شما رای ندادند استفاده می کردید؟

 

 

کد خبر 2172937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha