۷ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۱۰

صفایی به مهر خبر داد:

پرواز اردبیل – مشهد برقرار شد/ آغاز مجدد پروازهای حج عمره

پرواز اردبیل – مشهد برقرار شد/ آغاز مجدد پروازهای حج عمره

اردبیل – خبرگزاری مهر: مدیرکل شرکت فرودگاه های استان اردبیل از برقراری مجدد پروازهای هوایی اردبیل – مشهد و بالعکس پس از وقفه چند ماهه از فرودگاه اردبیل خبر داد.

مصطفی صفایی در گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: پیش از این هواپیمایی ماهان مسافران اردبیل – مشهد را جابجا می کرد که پس از تعطیلی این پروازها، هواپيمايي آتا در این مسیر فعالیت کرد اما به دلایل غیرفنی این پروازها نیز از چندماه پیش کنسل شده بود.

وی ادامه داد: اين شركت هواپيمايي به دليل يك سري مشكلات، پروازهاي خود را از اين مسير كنسل كرده بود كه با پيگيريهاي صورت گرفته و موافقت شرکت هواپیمایی آتا مجددا پروازهای اردبیل – مشهد برقرار می شود.

به گفته مدیرکل شرکت فرودگاه های استان اولین پرواز این شرکت پس وقفه ایجاد شده، با هواپيماي MD83 و با تعداد 137 نفر مسافر به مقصد مشهد مقدس انجام خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به برقراری پرواز اردبیل – نجف از فرودگاه اردبیل تاکید کرد: این پرواز مستقیم زمینه ای را فراهم می آورد تا زائرین و علاقه مندان عتبات عالیات به صورت هوایی و مستقیم از فرودگاه اردبیل به نجف اشرف اعزام شده و اعمال زیارتی خود را انجام دهند.

صفایی با بیان اینکه اولین پرواز مستقیم اردبیل – نجف 28 آذر ماه و دومین پرواز پنجم دی ماه با پرواز هواپیمایی قشم ایر و هواپیمای ایرباس و با تعداد 137 مسافر انجام شده، تصریح کرد: سومين پرواز این خط هوایی نیز 12 دي ماه سال جاري  انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: در صورت استقبال مسافرین این مسیر پروازی به صورت منظم در مسیر اردبیل – نجف – اردبیل ادامه خواهد داشت و فرودگاه اردبيل نيز براي رفاه حال مسافرين تمامي شرايط رفاهي ويژه پروازي ايمن و راحت را فراهم خواهد کرد.

مدیرکل شرکت فرودگاه های استان همچنین با اشاره به آغاز پروازهای حج عمره از فرودگاه اردبيل متذکر شد: این پرواز در قالب دو کاروان با یک فروند هواپیمای A300 هواپیمایی ايران اير و تعداد 240 نفر مسافر به سرزمین وحی اعزام شدند.​

وی اضافه کرد: دومين پرواز حج عمره اردبیل نیز از اين فرودگاه دوازدهم دي ماه انجام خواهد شد.

کد خبر 2203923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha