۲۷ دی ۱۳۹۲، ۱۷:۲۶

تیموریان تاکید کرد:

سه امتیاز دربی را می‌خواستیم/ مشکل خاصی با حسینی ندارم

سه امتیاز دربی را می‌خواستیم/ مشکل خاصی با حسینی ندارم

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ما سه امتیاز بازی با پرسپولیس را می‌خواستیم ولی خوشبختانه به یک امتیاز رسیدیم و در کورس قهرمانی باقی ماندیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آندرانیک تیموریان بعد از تساوی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود. نیمه اول استقلال بر بازی مسلط بود و در نیمه دوم پرسپولیس بهتر کار کرد. ما سه امتیاز بازی را می‌خواستیم ولی خدا را شکر توانستیم با یک بازی نسبتا خوب یک امتیاز را کسب کنیم و در کورس قهرمانی باقی بمانیم.

وی افزود: در دربی همیشه دو تیم محتاط هستند و کم موقعیت بودن این بازی طبیعی است.

تیموریان درباره درگیری‌اش با سید جلال حسینی مدافع پرسپولیس هم تاکید کرد: مشکل خاصی نبود. این برخوردها در فوتبال پیش می‌آید. ما همه با هم دوست هستیم.

هافبک استقلال درباره اینکه پرسپولیسی‌ها می‌گویند استقلال به یک امتیاز راضی بوده است، گفت: نظر پرسپولیسی‌ها محترم است ولی ما هم خواسته‌هایی داریم. هیچ کس دنبال خواسته‌های دیگر تیم‌ها نیست. ما طرح و برنامه خودمان را داریم و آنرا عملی می‌کنیم.

تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس بعد از ظهر روز جمعه در ورزشگاه آزادی و در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که این بازی همانند سه دربی گذشته با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.

کد خبر 2216362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha