۱۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۰۶

قربانی خبر داد:

افتتاح باغ گلهای کرمانشاه در نوروز 93/ بازدید رایگان از باغ گلهای کرمانشاه

افتتاح باغ گلهای کرمانشاه در نوروز 93/ بازدید رایگان از باغ گلهای کرمانشاه

کرمانشاه - خبر گزاری مهر: شهردار کرمانشاه گفت: برای توسعه صنعت گردشگری و جذب توریسم و مسافران نوروزی به استان کرمانشاه، بازدید از باغ گلهای استان کرمانشاه برای تمامی گردشگران و مسافران در این ایام به صورت رایگان است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهردار کرمانشاه صبح یکشنبه در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی اظهار داشت: استان کرمانشاه از نظر چشم اندازهای طبیعی یکی از مناطق بکر و قابل توجه در کشور محسوب می شود.

پیمان قربانی به پتانسیل های این استان اشاره داشت و گفت: اگر بتوانیم تمامی زیرساختهای این شهر را به صورت مدرن و به روز در بیاوریم بی شک این استان هر ساله مقصد بسیاری از مسافران داخلی و خارجی خواهد شد، زیرا بنده این پتانسیل بالقوه را در کرمانشاه می بینیم.

شهردار کرمانشاه افزود: یکی از ظرفیت های گردشگری استان در کنار باغ پرندگان، باغ گلهاست که این طرح انشاالله در نوروز امسال به بهره برداری خواهد رسید.

قربانی گفت: باغ گلهای استان کرمانشاه در زمینی به مساحت 6 هکتار با قابلیت کشت 4 هزارگونه گیاهی و نیز  4 باغ گل های ایرانی، ژاپنی، فرانسوی و ایتالیایی احداث شده است و همچنین در این باغ انواع آب نما، آبشار، برکه و ...در نظر گرفته شده است.

شهردار کرمانشاه در پایان تاکید کرد: برای توسعه صنعت گردشگری و جذب توریسم و مسافران نوروزی به استان کرمانشاه، بازدید از باغ گلهای استان کرمانشاه برای تمامی گردشگران و مسافران در این ایام به صورت رایگان است.
 

کد خبر 2247042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha