۱ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۴۰

از سوی شهردار اردبیل/

استقبال از اولین مسافر نوروزی اردبیل/ توزیع آش دوغ رایگان به گردشگران

استقبال از اولین مسافر نوروزی اردبیل/ توزیع آش دوغ رایگان به گردشگران

اردبیل – خبرگزاری مهر: اولین مسافر نوروزی اردبیل در نخستین ساعات روز اول عید مورد استقبال شهردار مرکز استان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بدری شهردار اردبیل پیش از ظهر جمعه با حضور در میدان ایثار اردبیل از اولین مسافر ورودی به این استان در اولین ساعات آغاز تعطیلات نوروزی استقبال کرد.

وی در این استقبال طی سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و آرزوی در پیش بودن سالی پر خیر و برکت برای مردم استان و کشور گفت: استقبال از اولین مسافر ورودی به شهر اردبیل در سال 93 نیز بر اساس روال سال های گذشته انجام گرفت.

شهردار اردبیل هدف از این اقدام را نشان دادن فرهنگ و سنت دیرینه میهمان نوازی اردبیلی ها عنوان کرد و افزود: سفری ایمن و سرشار از خاطرات خوش از شهر و استان اردبیل را برای تمامی میهمانان و مسافرانی که قصد بهره مندی از مواهب طبیعی و گردشگری این استان را دارند، آرزومندم. 

وی ادامه داد: شهرداری اردبیل امسال با هدف استقبال از مسافران نوروزی نسبت به استقرار چهار چادر استقبال در چهار ورودی اصلی شهر اقدام کرده است که در مدت زمان استقرار این چادرها بروشورهای اطلاع رسانی و معرفی مراکز گردشگری شهر و استان اردبیل در این محل در اختیار میهمانان عزیز قرار خواهد گرفت.

بدری تصریح کرد: از روز اول تا هفتم فروردین 93 پرسنل شهرداری اردبیل در محل چادرهای مستقر در ورودی های شهر با آش دوغ محلی و آب داغ رایگان از مسافران نوروزی شهر اردبیل پذیرایی خواهند کرد، علاوه بر این کار راهنمایی و اطلاع رسانی به میهمانان تا روز 13 فروردین ادامه خواهد داشت.

در مراسم استقبال از اولین مسافر نوروزی روز اول عید بسته هدیه شهرداری اردبیل شامل سوغاتی ها و صنایع دستی اردبیل به اولین مسافر ورودی به اردبیل اهدا شد.

کد خبر 2259979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha