۵ فروردین ۱۳۹۳، ۱۰:۳۱

قبل از مسابقات جام ملت‌های آسیا؛

تیم ملی فوتسال به ازبکستان و روسیه می‌رود/ برگزاری چهار مسابقه تدارکاتی

تیم ملی فوتسال به ازبکستان و روسیه می‌رود/ برگزاری چهار مسابقه تدارکاتی

تیم ملی فوتسال ایران قبل از حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا، برای برگزاری چهار مسابقه تدارکاتی به کشورهای ازبکستان و روسیه سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم ملی فوتسال ایران از روز هفتم فروردین ماه برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا آغاز می‌شود تا 18 بازیکن دعوت شده به تیم ملی کار خود را در تهران استارت بزنند. یکی از مشکلات تیم ملی لغو مکرر بازی‌های تدارکاتی بود که این مسئله هم با رایزنی با فدراسیون‌های ازبکستان و روسیه برطرف شده است.

بر این اساس تیم ملی فوتسال ایران روز اول اردیبهشت‌ماه به ازبکستان می‌رود و دو بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتسال این کشور انجام خواهد داد. تیم ملی سپس از ازبکستان عازم روسیه می‌شود و با دو تیم باشگاهی "نوریل نیکل" و "دینا" بازی‌ تدارکاتی برگزار خواهد کرد. نوریل نیکل همان تیمی است که سه بازیکن ایرانی یعنی حسین طیبی، مصطفی نظری و علی اصغر حسن زاده در آن بازی می‌کنند. با رایزنی‌های صورت گرفته، این سه بازیکن از اردوی روسیه به تیم ملی ملحق می‌شوند و در این مسابقه تدارکاتی با لباس تیم ملی برابر باشگاه خود قرار می‌گیرند.

پس از آن تیم ملی روز ششم اردیبهشت به ایران بر می‌گردد و روز هشتم عازم ویتنام خواهد شد. مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا از 30 آوریل تا 10 مه ( 10 اردیبهشت 93 تا 20 اردیبهشت) در ویتنام برگزار خواهد شد.

گروه‌بندی مسابقات به شرح زیر است:

گروه A: ویتنام، کویت، تاجیسکتان، عراق

گروه B: ایران، استرالیا، چین، اندونزی

گروه C: تایلند، لبنان، چین تایپه و مالزی

گروه D: ژاپن، قرقیزستان، ازبکستان، کره‌جنوبی

 

 

کد خبر 2260830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha