۱۰ فروردین ۱۳۹۳، ۱۰:۰۹

بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه(س)

بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه(س)

بوشهر - خبرگزاری مهر: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه حضرت فاطمه(س) را پشتوانه‌ای گرانسنگ برای پیامبر اسلام معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر که به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت بانوی بزرگ اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س) صادر شده، آمده است: در آستانه ایام سوگواری بزرگ بانوی اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س) بار دیگر شاهد تجلی شور و شعور فاطمی در اقصی نقاط ایران اسلامی هستیم.

در بخش دیگری از این بیانیه اضافه شده است: حضرت فاطمه زهرا (س) بی شک پشتوانه ای گرانسنگ برای اشرف مخلوقات، حضرت محمد مصطفی (ص) و همسری نمونه و بی بدیل برای حضرت علی (ع) به شمار می رود که نقش بی نظیری در تجلی انوار الهی در زمین خاکی دارند.

در بخش پایانی این بیانیه آورده شده است: اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام حزن و اندوه ماتم شهادت ام ابیها (س) از آحاد مردم عاشق اهل بیت عصمت و طهارت و همیشه در صحنه استان دعوت می نماید در برنامه ها و مراسم های این مناسبت بزرگ شرکت فعال نمایند و شاهد حضور مردم ولایتمدار سراسر استان در مراسم های عزاداری روز پنجشنبه ۱۴ فروردین ۹۳ باشیم.

کد خبر 2262330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha