۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۹

طی مراسمی/

پیشکسوتان و برگزیدگان صنعت تاسیسات مکانیک قم تجلیل شدند

پیشکسوتان و برگزیدگان صنعت تاسیسات مکانیک قم تجلیل شدند

قم - خبرگزاری مهر: پیشکسوتان و برگزیدگان صنعت تاسیسات مکانیک استان قم طی مراسم معرفی و با اهداء لوح سپاس و تندیس مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، در همایش تجلیل از پیشکسوتان و برگزیدگان صنعت تاسیسات مکانیک استان قم که شامگاه شنبه با مشارکت گروه صنایع گیتی پسند و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در تالار آب ستاد مرکزی آبفای استان برگزار شد ، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، سید حسن رضوی معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار قم، سعید خان احمدلو رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم و مصطفي وعيدي مديرعامل گروه صنايع گيتي پسند و جمعی از مهندسان مکانیک و همچنین فعالان صنعت تاسیسات استان قم حضور داشتند.

در این همایش معاون برنامه ریزی استاندار قم، رئیس سازمان نظام مهندسی قم، مديرعامل گروه صنايع گيتي پسند، مسئول تاسيسات مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازي وزارت راه و شهرسازي سخنرانی کردند که محور اصلی سخنان آنان در خصوص استفاده بهینه مصرف انرژی در بخش ساختمان و ضرورت توجه به اصلاح الگوی مصرف انرژی بود.

در پایان این مراسم از 6 نفر برگزیدگان صنعت مکانیک استان قم از جمله سید محمدرضا معصومی و داوود بیطرفان در رده انتخابی مهندسین مکانیک و ناظرین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، محمد کاظم مویدی در رده انتخابی علمی و دانشگاهی، محمد تقی حاج صفری در رده انتخابی پیمانکاران تاسیساتی، حسین بهره‌بر در رده انتخابی، فروشندگان لوازم تاسیساتی و مهدی خداپرست در رده انتخابی مجریان تاسیساتی با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.

در بیانیه کمیته انتخاب برگزیدگان صنعت تاسیسات مکانیک استان قم که در پایان این مراسم قرائت شد آمده است: این همایش به ابتکار گروه صنایع گیتی پسند و همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم و حمایت انجمن شرکت‌های ساختمانی و تاسیساتی و راهسازی استان قم، انجمن مهندسان مکانیک استان قم، سازمان نظام کاردانی ساختمان استان قم،اتحادیه فروشندگان لوازم بهداشتی و ساختمانی استان قم،اتحادیه تاسیسات مکانیک استان قم، پارک علم و فناوری قم، دانشکده فنی مهندسی دانشگاه قم و دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه صنعتی قم، در شهر قم برگزار شد که در این بیانیه به جزییات بخش‌های تجلیل و ملاک های انتخاب اشاره می‌شود.

پس از برگزاری جلسات شورای برنامه‌ریزی همایش تجلیل و تشکیل کمیته‌های مختلف، کمیته بررسی و انتخاب پیشکسوتان و برگزیدگان متشکل از نمایندگان گروه صنایع گیتی‌پسند، سازمان نظام مهندسی ساختمان قم همچنین نمایندگان حمایت‌کنندگان این همایش تشکیل شد.

اعضای کمیته انتخاب همایش تجلیل در قالب چندین نشست پیوسته، سوابق علمی و تجربی و توانمندی‌های کاندیداهای معرفی شده از سوی بخش‌های مختلف این همایش را بررسی و در چارچوب ملاک‌ها و شاخص هایی نفرات برتر را انتخاب کردند.

کمیته انتخاب با هدف ایجاد انگیزه اثربخش و تقدیر موثر خانواده بزرگ تاسیسات مکانیکی استان قم تلاش کردند ملاک‌ها و شاخصه‌هایی را برای انتخاب پیشکسوتان و برگزیدگان قرار دهند تا بتواند از بین بهترین‌ها «بهترین‌ها» را انتخاب و به نیکی از آنها تقدیر کند.

 

کد خبر 2302575

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha