۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۱۲

«رسم رفاقت» به سالن تکواندو کشیده شد

«رسم رفاقت» به سالن تکواندو کشیده شد

تصویربرداری فیلم تلویزیونی «رسم رفاقت» به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه کنندگی اصغر پورهاجریان در شهرک چشمه از نیمه گذشت و گروه تصویربرداری خود را در یک سالن تکواندو ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، تاکنون بیش از 50 درصد تصویربرداری این فیلم تلویزیونی به پایان رسیده و گروه تولید پس از پایان کار در لوکشین‌ خانه پویا هم اکنون برای ادامه تصویربرداری در یک سالن تکواندو مستقر شده‌اند.

تصویربرداری سکانس‌های مربوط به خانه پویا روز گذشته با بازی فریبا متخصص، شاهرخ فروتنیان، مهدی اصغری و امیر حسن عرب نژاد  در شهرک واقع در دهکده المپیک انجام گرفته است.

گروه اکنون برای ضبط سکانس‌های مربوط به تعامل و رفاقت پویا و فرید در ورزشگاه به یک سالن تکواندو منتقل شده‌اند.

این تله قیلم که عباس شیرمحمدی فیلمنامه آن را نوشته درباره فرید و پویا دو نوجوان تکواندو کار است که دوستی خوبی با یکدیگر دارند، اما توجه ویژه پدر پویا به سعید ماجراهای دیگری را برای این دو دوست رقم می‌زند. رهبر قنبری «رسم رفاقت» در ژانر کودک و نوجوان و برای پخش در روز نوجوان کارگردانی می‌کند.

شاهرخ فروتنیان، فریبا متخصص، رضا توکلی و آزیتا ترکاشوند، جلیل فرجاد، حسن عباسی، مهدی اصغری و امیر حسن عرب نژاد بازیگران «رسم رفاقت» هستند.

از دیگر عوامل این تله فیلم می‌توان به فرزام گل سفیدی تصویربردار، عقیل تقی‌زاده برنامه ریز، آبتین برقی طراح صحنه و لباس، علیرضا باقربیگی طراح گریم و مدیر تولید، مجید یوسفی صداگذارو میکس، مهران کرمی تدوینگر، محسن پورهاجریان مجری طرح، حمید اسلامی صدابردار و منصور ناظمی مدیر تدارکات اشاره کرد. این اثر تولید گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه 2 سیما است.

کد خبر 2329852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha