۱۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۲۲

« یک پدر» از قیام 15 خرداد می‌گوید

« یک پدر» از قیام 15 خرداد می‌گوید

رهبر قنبری از پخش تله فیلم «یک پدر» به مناسبت قیام 15 خردادماه از شبکه اول سیما خبر داد.

رهبر قنبری کارگردان سینما و تلویزیون با اعلام این خبر درباره جزئیات پخش تله فیلم «یک پدر» به خبرنگار گفت: تله فیلم «یک پدر» از تازه‌ترین آثاری است که برای تلویزیون ساختم و قرار است این تله فیلم که به مناسبت قیام 15 خرداد ساخته شده، در روز پنجشنبه 15 خردادماه ساعت 16 از شبکه اول سیما پخش شود.

این کارگردان درباره داستان این نله فیلم توضیح داد: داستان «یک پدر» درباره سال 1342 و فتوایی است که امام خمینی (ره) برای قیام داد و قیام مردم ورامین شکل گرفت. اما در حاشیه این قیام داستان پسرک عکاسی را نشان می دهم که در یک عکاسخانه کار می کند. حسین عابدینی نقش شاگرد عکاس را بازی می کند و سعید نیک‌پور نیز کاراکتر استاد عکاسی و صاحب عکاسخانه را ایفا می کند.

وی افزود: عکاس باشی دامادی دارد به نام آذین که در اداره آگاهی کار می کند. او شاگرد عکاس را تحریک می کند که در میان تظاهرکنندگان برود و از چهره آنها به منظور اهداف پلید خود عکس بیاندازد. پسرک هم همین کار را می کند اما در نهایت تیر می‌خورد و فرار می‌کند. پس از آن مامور اداره آگاهی به دنبال پیدا کردن شاگرد عکاس است.

قنبری یادآور شد: در خلال این جستجو و ادامه داستان بیننده متوجه می‌شود که خود استاد هم برآمده از دل نهضت مشروطه بوده است.

 

 

کد خبر 2305014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha