۱۶ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۰

«او خواهد آمد» فیلم می‌شود/ روایتی شاعرانه از معنای هستی

«او خواهد آمد» فیلم می‌شود/ روایتی شاعرانه از معنای هستی

رهبر قنبری پس از پایان مراحل فنی فیلم «ما متهمیم» در فیلمنامه‌ای با نام «او خواهد آمد» روایتی شاعرانه از معنای هستی را تصویر می‌کند.

رهبر قنبری کارگردان سینما درباره فیلمنامه «او خواهد آمد» به خبرنگار مهر گفت: به تازگی نگارش فیلمنامه «او خواهدآمد» را به پایان برده و آن را به بنیاد سینمایی فارابی تحویل داده‌ام. در حال حاضر متن دچار چند مورد اصلاحیه شده اما در نهایت قرار است پس از تصویب نهایی و برآورد بودجه بخشی از سرمایه این فیلم سینمایی توسط فارابی بنیاد تامین شود. در هفته آینده پاسخ نهایی درباره این فیلمنامه از سوی فارابی داده می شود و پس از آن کار را شروع خواهم کرد.

وی درباره داستان فیلمنامه «او خواهد آمد» توضیح داد: این فیلمنامه روایتی تازه از نوجوانان در کوهستان‌های شمال کشور است و قصد دارم در خلال یک قصه تعریفی از ذات معنا و هستی ارائه دهم.

کارگردان فیلم سینمایی «روئیدن در باد» ادامه داد: قصد دارم شعر ناب تصویری از معنا و مفهوم هستی ارائه دهم.

قنبری با اشاره به بازیگرانی که در این فیلم سینمایی بازی خواهند کرد، گفت: برخی از بازیگران چون سعید نیک پور، میرطاهر مظلومی، بهزاد داوری، محمد حسین زاده و علی پاکزاد برای حضور در این فیلم سینمایی قول مساعد داده اند ولی هنوز چیزی قطعی نشده است. همچنین فریدون شیردل فیلمبرداری «او خواهد آمد» را به عهده خواهد داشت.

کارگردان فیلم «او» در پایان صحبت های خود درباره زمان کلید زدن این فیلمنامه بیان کرد: قلب من برای شروع کردن کار می‌طپد اما باید سرمایه برای کار تامین شود. غیر از بنیاد سینمایی فارابی دو تهیه‌کننده هم آماده کار هستند و قطعا هریک از این تهیه کننده ها که به فضای کار نزدیک تر باشند در ساخت این پروژه سینمایی حضور خواهند داشت.

فیلم سینمایی «ما متهمیم» ساخته جدید رهبر قنبری درباره قاری قرآنی به نام یاسین است که به علت ریاکاری پدرش در سوءاستفاده از موفقیت او، به خانه پدربزرگ خود در شمال کشور پناه برده است. پدر یاسین برای بازگرداندن پسر راهی را می رود که در نهایت منجر به تجدید نظر در رفتارش می شود.

پریوش نظریه، حمید فرخ نژاد، یوسف مرادیان، رضا توکلی، جعفر کرمی، احمد مهیاری، مصطفی نظام اسلامی، حمید حسین زاده و اویس اردوباری از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند و بهرام بدخشانی و فریدون شیردل مدیران فیلمبرداری، مهرداد میرکیانی طراح گریم فیلم سینمایی «ما متهمیم» را به عهده داشته اند.

این فیلم سینمایی پیش از این با فیملنامه‌ای تحت عنوان «ما همه گناهکاریم» به کارگردانی حامد امرایی ساخته شده بود اما پس از توقف فیلمبرداری، فیلمنامه آن توسط امیر عربی، سیدناصر هاشم زاده و رهبر قنبری بازنویسی و از تاریخ 30 بهمن ماه به کارگردانی رهبر قنبری در شمال کشور از سر گرفته شد.

 

کد خبر 2305046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha