۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱:۴۵

جشنواره یاس استعدادهای جوان را به سینما معرفی می‌کند

جشنواره یاس استعدادهای جوان را به سینما معرفی می‌کند

دبیر دومین جشنواره بین‌المللی فیلم «یاس» معتقد است برگزاری این جشنواره می‌تواند استعدادهای جوان را به سینمای ایران معرفی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر روز پنجشنبه 6 شهریور ماه مراسم اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس با حضور حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، حسین مسافرآستانه دبیر دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس و جمعی از مدیران سینمای ایران در محل سالن اریکه شهر آمل مازندان برگزار شد.

حسین مسافرآستانه دبیر دومین جشنواره بین المللی فیلم یاس و مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری در پایان این مراسم گفت: در این لحظه پایانی بیشتر آمدم تا بگویم خداحافظ، البته جشنواره فیلم «یاس» پتانسیل ماندگاری دارد و باید از چنین فرصتی برای تداوم این جشنواره در آینده استفاده کرد.

وی بیان کرد: جشنواره بین‌المللی فیلم یاس با همکاری سازمان سینمایی، استانداری مازندارن و موسسه رسانه های تصویری برگزار شده است، که در این رویداد هنری به مهمانان خارجی یک جایزه نفیس از هنر ایرانی اهدا کردیم تا دریچه ای برای آشنایی آنها با هنر ایرانی باز شده و شرایط مناسب برای خرید آثار نفیس هنر ایرانی از سوی هنر دوستان خارجی فراهم شود.

آستانه در پایان گفت: برگزاری این جشنواره ها سبب می‌شود که استعدادهای جوان در سینما ایران شناخته و معرفی شوند.

کد خبر 2359620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha