۱۱ مهر ۱۳۹۳، ۲۰:۵۳

درخشان تاکید کرد:

مقابل سپاهان دنبال وقت تلف کردن نبودیم/ مساوی هم برایمان حکم برد داشت

مقابل سپاهان دنبال وقت تلف کردن نبودیم/ مساوی هم برایمان حکم برد داشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی مقابل سپاهان دنبال وقت تلف کردن نبودیم و حتی تا دقایق پایانی هم که دوام آوردیم، کار بزرگی کرده بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید درخشان در نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس با سپاهان اظهار کرد: دو تیم بازی خوبی انجام دادند. به سپاهان به خاطر این برد تبریک می‌گویم. ان شاءالله ما هفته‌های بعد بهتر خواهیم شد. ما در این بازی رضا نورمحمدی را به خاطر مصدومیت از دست دادیم و یک تعویض اجباری داشتیم.

وی درباره بازی دفاعی پرسپولیس در این مسابقه، اظهار کرد: ما پنج بازیکن محروم و مصدوم داریم. حسین ماهینی، پیام صادقیان، رضا نوروزی و چند نفر دیگر بازیکنان اصلی هستند که به خاطر مصدومیت و محرومیت آنها را نداریم. محرومان و مصدومان به تیم ما لطمه زدند.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: امسال لیست هر تیم برای مسابقه 18 نفر است نه 20 نفر. تیم ما پنج بازیکن اصلی‌اش را در اختیار نداشت و من در واقع با 13 بازیکن به اصفهان آمدم. بقیه بازیکنان زیر 23 سال و جوان بودند.

درخشان تاکید کرد: شما بضاعت تیم سپاهان را ببینید، بضاعت تیم ما را هم ببینید. طبیعی بود که ما به این شکل بازی کنیم و حتی همین که تا لحظه آخر دوام آوردیم کار بزرگی کردیم.

وی درباره زمین خوردن زیاد بازیکنان پرسپولیس و وقت تلف کردن به این شیوه هم گفت: باور کنید دوست ندارم بازیکنانم زیاد زمین بخورند. شاید بعضی مصدومیت ها خطرناک است. گلی هم که ما خوردیم به خاطر رعایت بازی جوانمردانه بود که بازیکن سپاهان روی زمین افتاد و بازیکن ما توپ را به شما پاس داد. ما دنبال وقت تلف کردن نبودیم.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: ناگفته نماند این فشار توسط تیم سپاهان طبیعی بود به همین خاطر مساوی هم برای ما حکم برد داشت. با توجه به بضاعتمان انتظار ما بیشتر از این نبود.

درخشان در پایان درباره تقویت تیم پرسپولیس در نیم فصل هم گفت: ما صددرصد تیم را تقویت می کنیم چون مصدومان و محرومان نمی رسند.

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف تیم سپاهان رفت با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

کد خبر 2382827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha