۲۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۳:۰۴

"مجله مهر"چه تفاوتی با خبرگزاری مهر دارد؟

"مجله مهر"چه تفاوتی با خبرگزاری مهر دارد؟

مجله خبری مهر به عنوان خروجی دوم خبرگزاری مهر راه اندازی شد. مجله‌ای با اخبار و اطلاعات روز که مخاطبان اصلی آن عموم مردم هستند و با بیان نرم و گزارشی ،تازه ترین اتفاقات جامعه، سیاست و جهان را در اختیار عموم کاربران قرار می دهد.


رضا مقدسی، مدیرعامل خبرگزاری مهر در این باره می گوید: «با توجه به سرعت انتقال اطلاعات و گسترش دسترسی جامعه به اینترنت، ضرورت انتشار اخبار صحیح و دقیق به مخاطبان بیش از گذشته به چشم می خورد. بر همین اساس خبرگزاری مهر اقدام به راه اندازی مجله الکترونیکی مهر کرده تا تازه ترین اخبار، گزارش ها، مصاحبه ها و تحلیل ها را در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و بین الملل در اختیار مخاطبان قرار دهد.»
او ادامه داد: «مخاطبان اصلی خبرگزاری ها، دیگر رسانه های خبری هستند و به همین دلیل شیوه اطلاع رسانی در خبرگزاری ها مطابق نیازهای این گروه تعریف شده است. شیوه ای که قاعدتا برای مخاطبان عام باید تغییر کند.»
در همین راستا، مجله خبری مهر با رویکردی عمیق و همه جانبه و خارج از چارچوب های رسمی به ارائه اخبار، تحلیل ها و گزارش های توصیفی ـ انتقادی می پردازد.  استفاده از گرافیک خبری، فیلم، صوت و چند رسانه ای و طنز و کاریکاتور از موارد دیگری است که در بخش جدید مهر طراحی شده است. همچنین مخاطبان مجله مهر می توانند در تعاملی پویا با این مجله، یادداشت ها، تصاویر و اخبار خود را به مجله ارسال کرده و در تولید محتوای این بخش مشارکت داشته باشند.

کد خبر 2395290

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha