۴ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۲۸

کرامتی مطرح کرد:

دولت به کمک توسعه کتابخانه های گویا بیاید/ اهمیت استقبال نابینایان

دولت به کمک توسعه کتابخانه های گویا بیاید/ اهمیت استقبال نابینایان

بروجرد - مهتاب کرامتی سفير کمپين کودکان اميد با بیان اینکه دولت می تواند به کمک توسعه کتابخانه های گویا بیاید، بر اهمیت استقبال نابینایان برای استمرار این حرکت تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهتاب کرامتی شامگاه چهارشنبه در جریان نشست خبری افتتاح دوازدهمین کتابخانه گویا ویژه نابینایان در بروجرد اظهار داشت: از عمده علتهایی که من مسئولیت سفير کمپين کودکان اميد را پذیرفتم این بود که این کمپین عملکردش کاملا هم سو با عملکرد یونیسف بوده است.

وی با اشاره به افتتاح کتابخانه های ویژه نابینایان گفت: افتتاح کتابخانه نابینایان بروجرد آخرین کتابخانه افتتاحی از سوی کمپین کودکان امید است که در سال میلادی جاری انجام می گیرد.

کرامتی ادامه داد: من امیدوارم همانگونه که یونیسف روستا مهدها را شکل داد و دولت توانست آن را ادامه دهد در بحت کتابخانه های ویژه نابینایان نیز دولت این اقدام را انجام دهد.

سفير کمپين کودکان اميد خاطر نشان کرد: نحوه استفاده و استقبال از کتابخانه ویژه نابینایان بسیار مهم است و می تواند سرنوشت توسعه و ادامه این حرکت را تعیین کند.

کرامتی همچنین در سخنانی اظهار داشت: این کتابخانه ها، حاصل عشق و علاقه نهفته در صدای هموطنانی است که با شوق فراوان این کتاب ها را می خوانند.

وی ادامه داد: تا کنون 550 نسخه کتاب توسط علاقمندان خوانده شده و بیش از دو هزار نفر برای خواندن کتاب صوتی برای این کودکان عزیز داوطلب شده اند.

این بازیگر زن سینما ایران تصریح کرد: معتقدم کودکان، به عنوان آینده سازان فردای کشور عزیزمان ایران مهم ترین اولویت هستند و کودکان دلبندی که مخاطبان اصلی کتابخانه های "گویا" هستند،حق بیشتری برگردن ما دارند چرا که فراهم کردن امکانات آموزشی و تحصیلی برای همه ی کودکان وظیفه ماست و نباید اجازه دهیم هیچ گونه کمبودی، مانع رشد و پرورش آینده سازان سرزمین مان شود.

کرامتی  ادامه داد: پروژه کتابخانه گویای کودکان امید سامسونگ، یکی از موفق ترین برنامه های مسئولیت اجتماعی سازمان ها در ایران است، چرا که کتابخانه هایی که همگام با فناوری روز ساخته شده و در راه اندازی آنها، ظرافتهای خلاقانه ای به کار رفته و به تمام جوانب و جزئیات دقت شده است تا این کودکان در بهترین شرایط بتوانند مطالعه کنند.

کد خبر 2448950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha