۶ بهمن ۱۳۹۳، ۸:۳۳

وزیر بهداشت وارد هرمزگان شد/مرکز سوانح و سوختی افتتاح می‌شود

وزیر بهداشت وارد هرمزگان شد/مرکز سوانح و سوختی افتتاح می‌شود

بندرعباس - وزیر بهداش و درمان برای افتتاح پروژه های بهداشتی و درمانی استان هرمزگان وارد بندرعباس شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شكاری رئیس دانشگاه علوم پزشكی هرمزگان صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشكی در بندرعباس عملیات اجرایی خوابگاه های دخترانه و پسرانه، ساختمان ستاد مركزی و سالن اجتماعات ۷۰۰ نفره در پردیس دانشگاه علوم پزشكی هرمزگان آغاز خواهد شد.

شكاری تصریح كرد: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشكی در ادامه این سفر مرکز فوق تخصصی «سوانح سوختگی شفا» بندرعباس با ۴۰ تخت، در سه طبقه در ضلع شرقی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس را افتتاح خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان ابراز كرد: جلسه هیئت رئیسه دانشگاه با حضور وزیر بهداشت در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكی برگزار خواهد شد؛ پس از برگزاری این جلسه بازدیدی از آزمایشگاه بزرگ معاونت غذا و دارو دانشگاه به عمل خواهد آمد.

شكاری با اشاره به اهمیت نظارت بر تعرفه های درمانی در بخش خصوصی افزود: جلسه ای به همین منظور با حضور وزیر بهداشت در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكی هرمزگان برگزار می گردد.

وی اظهارداشت: از دیگر برنامه های وزیر بهداشت افتتاح مركز ام آر آی میناب و پروژه های بهداشتی درمانی بشاگرد و بازدید از منطقه گافر و پارامون خواهد بود.

کد خبر 2473869

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha