۲۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۹:۴۶

در راستای اجلاسيه شهدا/

آئين روحانی انس با قرآن در دامغان برگزار شد

آئين روحانی انس با قرآن در دامغان برگزار شد

دامغان - آئين روحانی و معنوی انس با قرآن تحت عنوان «با عندليبان وحی» از ويژه برنامه های اجلاسيه سرداران و ۶۲۵ شهيد شهرستان دامغان در مسجد اميرالمؤمنين(ع) اين شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عضو شورای عالی قرآن كشور و قاری برجسته بین المللی شامگاه چهارشنبه در آئین انس با قرآن به بیان اهمیت این کتاب آسمانی و به كارگیری تعالیم كلام الله مجید در زندگی فردی و اجتماعی پرداخت و اظهار داشت: پیشرفت های روز افزون فعالان قرآنی در حوزه های آموزش، تلاوت و حفظ قرآن كریم و حركت به سوی جایگاه های متعالی و درخور شأن كلام وحی در جامعه از بركات والای انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ثمره خون مطهر شهدا است.

سعید طوسی افزود: بی تردید امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و شهدا از ما می خواهند كه همه اعمال، رفتار و كردار ما قرآنی باشد و بر اساس آیات و روایات بهترین انسان ها كسی است كه قرآن بیاموزد، بخواند و به دیگران نیز آموزش دهد.

انس با قرآن در دامغان

وی ضمن بیان اینکه به بركت انقلاب اسلامی قرائت قرآن در كشور به شكل تخصصی دنبال می شود یادآور شد: نص صریح آیات و روایات اهل بیت(ع) بر سعادت جامعه انسانی در پناه رهروی از آموزه های الهی تأكید دارد.

عضو شورای عالی قرآن كشور گفت: قاریان ایرانی در این زمینه از كشورهایی كه در فعالیتهای قرآنی حرف اول را می زدند پیشی گرفته اند و امروز می توانیم با افتخار بگوییم كه برخی از قاریان مصری از سبك اساتید ایرانی در تلاوت خود استفاده می كنند.

قرائت آیاتی از سوره های مباركه احزاب و الرحمن توسط این قاری برجسته بین المللی، جمع خوانی آیات كلام الله و اجرای تواشیح از سوی اعضای كانون میثاق، ذكر خاطرات و پخش نماهنگ از شهدای والامقام شهرستان توسط رمضانعلی ملكی رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه های دیگر این آئین روحانی بود.

انس با قرآن در دامغان

در آئین «با عندلیبان وحی» كه از سوی دبیرخانه اجلاسیه شهدا، شهرداری، شورای اسلامی و با همكاری انجمن قرآن و نهج البلاغه شهرستان دامغان برگزار شد امام جمعه، فرماندار، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی، فعالان قرآنی، روحانیت، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

کد خبر 2500741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha