۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۲۲

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی:

یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی مهر در کشور آماده افتتاح است

یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی مهر در کشور آماده افتتاح است

بجنورد- قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور تکمیل شده و آماده تحویل به متقاضیان است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد اصغری مهرآبادی ظهر یکشنبه در مراسم بهره برداری از چهار هزار و ۸۹۰ واحد مسکونی مهر در خراسان شمالی که همزمان با سفر رییس جمهور به این استان صورت گرفت، از آماده تحویل بودن یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور خبر داد.

وی با بیان این که کل واحدهای مسکن مهر در کل کشور دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد است، اظهار داشت: از این تعداد یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان شده است.

اصغری مهرآبادی با اشاره به این که برنامه دولت تدبیر و امید و وزارت راه و شهرسازی را در بحث مسکن مهر اتمام این واحدها تا پایان سال ۹۵ است، افزود: تمام تلاش خود را برای تحقق این امر به کار می گیریم.

وی با تاکید بر هماهنگی هر چه بیشتر دستگاه های مربوطه و متولی امر برای تحقق هر چه سریعتر این برنامه، از بانک ها درخواست کرد به پرداخت تسهیلات و نیز افزایش میزان تسهیلات از ۲۵ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان سرعت بیشتری داده شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر با اشاره به عدم سرعت مناسب بانک ها در این زمینه در حالت فعلی، اضافه کرد: در حال حاضر ۲۶۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور آماده تحویل هستند اما نیازمند خدمات زیربنایی بوده و به دلیل این ضعف ها امکان واگذاری آنها نیست.

اصغری مهرآبادی تصریح کرد: باید تلاش بیشتری صورت گرفته و با کمک و تلاش مضاعف این پروژه ها هر چه سریعتر تحویل مردم شوند.

کد خبر 2778796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha