۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۳

حافظ احمدی به مهر گفت:

اکثر اعضای انجمن عکاسان سینما بیمه هستند/ پیگیری امنیت شغلی

اکثر اعضای انجمن عکاسان سینما بیمه هستند/ پیگیری امنیت شغلی

رییس انجمن عکاسان سینمای ایران بیان کرد اکثر اعضای این انجمن بیمه هستند و این انجمن مساله امنیت شغلی عکاسان را پیگیری می‌کند.

حافظ احمدی رییس انجمن عکاسان سینمای ایران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره جدیدترین فعالیت های این انجمن گفت: انجمن عکاسان سینمای ایران نزدیک به ۳ سال است که فعالیت جدی خود در حوزه امور صنفی دنبال می کند که یکی از این مسائل موضوع امنیت شغلی است. در همین راستا کمیته ای را با نام امنیت شغلی راه اندازی کرده ایم که براساس آن اعضای کمیته امنیت شغلی عکاسان سینمایی با عقد قرارداد با دیگر صنوف سینمای ایران، مانع به کارگیری عکاسانی که عضو انجمن عکاسان سینمای ایران نیستند در پروژه های سینمایی می شوند.

وی ادامه داد: ارتقای کیفیت کاری در بین اعضای انجمن عکاسان سینمای ایران از دیگر اهدافی است که انجمن عکاسان به دنبال آن است، به همین دلیل در تلاش هستیم تا کلاس های آموزشی را با حضور اساتید عکاسی در این حوزه برگزار کرده و شرایطی را فراهم کنیم تا عکاسان جوان برای ارتقای کیفیت آثار خود از این کلاس ها استفاده کنند.

رییس انجمن عکاسان سینمای ایران با اشاره به اینکه این انجمن در حال برنامه ریزی روی دیگر فعالیت های خود است، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه های مختلف عکاسی توسط دیگر اعضای این گروه از جمله فعالیت های این انجمن است. برهمین اساس و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده عکاسان سینمایی در صورت تمایل می توانند آثار خود را در قالب یک نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دهند.

وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه هایی که در حال حاضر آن را پیگیری می کنیم، ایجاد ارتباط با دیگر انجمن های عکاسی در کشور است که از آن جمله می توان به انجمن عکاسان ایران، انجمن عکاسان مطبوعات، انجمن عکاسان تئاتر، انجمن عکاسان دفاع مقدس، انجمن عکاسان میراث فرهنگی و گردشگری اشاره کرد. همه انجمن های عکاسی با یکدیگر همکار هستند و تنها رشته فعالیت آنها متفاوت است، در واقع با هماهنگی و همکاری با این انجمن ها می توانیم به رشد و شکوفایی برسیم.

احمدی با اشاره به اینکه برخی از مسائل و مشکلات بین صنوف مختلف خانه سینما یکسان است، گفت: بحث هایی مانند امنیت شغلی و بیمه بیکاری از جمله مواردی است که بین صنوف مختلف خانه سینما یکسان است و هیات مدیره خانه سینما در حال پیگیری این مسایل است. هیات مدیره سابق خانه سینما در این زمینه به پیشرفت هایی دست یافته بود که تمام این پیشرفت ها و جزئیات آن در اختیار هیات مدیره جدید خانه سینما قرار گرفته تا از سوی آن ها این مسائل بررسی و پیگیری شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر اعضای انجمن عکاسان سینمای ایران ۷۰ نفر هستند که اکثریت آنها بیمه هستند. البته مهمترین مساله ما بحث امنیت شغلی است، در حال حاضر نزدیک به ۳۰ نفر از اعضای انجمن عکاسان سینمای ایران بیکار هستند.

رییس انجمن عکاسان سینمای ایران در پایان گفت: با توجه به برگزاری هفدهمین جشن خانه سینما به زودی فراخوان رشته عکس اعلام می شود.

کد خبر 2783352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha