با حضور قاریان و حافظان؛

محفل انس با قرآن کریم در دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد

محفل انس با قرآن  کریم در دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد

مراسم محفل انس با قرآن کریم با محوریت موضوع «چگونه فرزند قرآن‌دوست تربیت کنیم؟» به همت کانون قرآن و عترت واحد خواهران و خادم القرآن واحد مرکزی دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر،  محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان و حافظان کشوری و بین المللی و با محوریت «چگونه فرزند قرآن‌دوست تربیت کنیم؟» در سالن همایش های شهید ماموستا شیخ الاسلام دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد.

 در این مراسم همچنین یاد و خاطره شهدای قرآنی فاجعه منا، شهید حاج حسن دانش، شهید محسن حاجی‌حسنی کارگر، شهید محمدسعید سعیدی‌زاده و شهید امین باوی و فواد مشعلی گرامی داشته شد.

 این محفل با تلاوت قاریان برجسته کشوری ایوبی و طباییان آغاز شد و در ادامه از حضور حافظ نوجوان خانم فاطمه نکویی به همراه پدرشان به اجرای برنامه و تلاوت کلام الله مجید پرداخت. پدر این حافظ قرآن کریم تربیت فرزند مومن را در گرو کسب لقمه حلال و تلاش و ممارست مادر خانواده ذکر کرد و همچنین  تقوای الهی و درک خداوند به عنوان ناظر در همه امور عالم را لازمه موفقیت و سربلندی دانست.

 در ادامه این محفل معنوی، گروه تواشیح رضوان مجری تیتراژ برنامه تا نیایش شبکه تهران به اجرای ۲ کار زیبا در مدح پیامبر(ص) پرداخت.

 از برنامه های دیگر محفل تلاوت قاری بین المللی علی شیرزاد بود که در کنار تلاوت کلام وحی در ارتباط با تربیت فرزند قرآنی صحبت کرد و فرزند قرآنی داشتن را ملزوم قرآنی بودن پدر و مادر عنوان کرد.

محفل انس با قرآن با قرعه کشی مسابقه پیامکی و اهدای جوایز به ۳ نفر از برگزیدگان به پایان رسید.

کد خبر 2937742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha