۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۸:۴۲

تجلیل جشنواره کاپری از بازیگر «اتاق» و هنرپیشه محبوب داریو فو

تجلیل جشنواره کاپری از بازیگر «اتاق» و هنرپیشه محبوب داریو فو

جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره بین‌المللی فیلم کاپری در بیستمین دوره برگزاری‌اش به دو بازیگر آمریکایی و ایتالیایی اهدا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، بری لارسون و پائولا کورتلسی جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره بین المللی فیلم کاپری دریافت خواهند کرد.

جشنواره کاپری که از ۲۷ دسامبر تا ۲ ژانویه ۲۰۱۶ در جزیره کاپری ایتالیا برگزار می‌شود، فیلم «اتاق» ساخته لنی آبراهامسون را با بازی لارسون و فیلم «بروکلین» جان کرالی با بازی سائورس رونان و فیلم «مکبث» ساخته جاستین کورسل را با بازی مایکل فاسبندر و ماریون کوتیار به نمایش می‌گذارد.

پائولا کورتلسی نیز با فیلم‌های «اسکورت با عشق» و «با عرض پوزش از این که جود دارم» در این جشنواره حضور دارد.

پیش از این اعلام شده بود فیلم «جوانی» ساخته پائولو سورنتینو با بازی مایکل کین، جین فوندا، پل دانو و هاروی کیتل و «دختر دانمارکی» ساخته تام هوپر با بازی ادی ردمین در این جشنواره نمایش داده می‌شود.

جشنواره کاپری اعلام کرد: بری لارسون که در ۲۶ سالگی به عنوان ستاره‌ای تازه از راه رسیده در هالیوود شناخته شده و برای بازی عالی‌اش در فیلم «اتاق» و در فیلم «قطار شکسته» در برابر ایمی شومر درخشیده است، برنده امسال جایزه بهترین بازیگر زن است.

در بیانیه جشنواره کاپری آمده است: ما همچنین مفتخریم که از بازیگر فوق‌العاده ایتالیایی پائولا کورتلسی تجلیل کنیم. استعداد و توانایی او در زمینه تئاتر، سینما و تلویزیون مثال زدنی است و او بازیگری است که داریو فو برنده نوبل ادبیات در سال ۱۹۹۷ از او تمجید کرده است. او در عین حال از وجهی کمیک هم برخوردار است و در فیلم‌های کمدی متعددی از جمله در فیلم ساخته برونو که ایتالیا را در دوران بحران اقتصادی تصویر کرد، به زیبایی ظاهر شد.

کد خبر 2994166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha