۱۱ دی ۱۳۹۴، ۳:۰۱

حداد عادل:

گذشته افراد قابل فراموشی نیست/مجلسی رقم بزنیم که همراه رهبری باشد

گذشته افراد قابل فراموشی نیست/مجلسی رقم بزنیم که همراه رهبری باشد

اسلامشهر-نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر انتخاب آگاهانه در انتخابات پیش رو ادامه داد: در انتخابات پیش رو نمی توان گذشته افراد را به فراموشی سپرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه پنج شنبه همایش اصولگرایان شهرستان اسلامشهر از سوی شورای اصولگرایان این شهرستان با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

غلامعلی حداد عادل، حسین طلا، فاطمه رهبر و مهردادبذرپاش از جمله شخصیت هایی بودند که در همایش وحدت اصولگرایان شهرستان اسلامشهر شرکت کردند.

حداد عادل در جمع اصولگرایان شهرستان اسلامشهر در سخنانی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به خسارت هایی که در جریان فتنه سال ۸۸ به کشور وارد شد، افزود: عده ای در جریان فتنه سال ۸۸، نظام را متهم به تقلب کرده و لطمه ای که به نظام اسلامی زدند را جبران نکردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر انتخاب آگاهانه در انتخابات پیش رو ادامه داد: در انتخابات پیش رو نمی توان گذشته افراد را به فراموشی سپرد.

وی اضافه کرد: همه ما باید از انقلاب اسلامی با پیام ۹ دی، حفاظت و پاسداری کنیم و اجازه طراحی مجدد فتنه ای مانند سال ۸۸ را به عده ای ندهیم.

حداد عادل عنوان کرد: همه ما باید با تمام توان و ظرفیت خود از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع و پاسداری کرده و مجلسی را شکل دهیم که کمک کار رهبری باشد.

کد خبر 3013985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha