۱۳ دی ۱۳۹۴، ۱۵:۴۶

امام جمعه بوشهر:

نیروهای مسلح ایران از نیروهای نظامی پیشرو در جهان هستند

نیروهای مسلح ایران از نیروهای نظامی پیشرو در جهان هستند

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نیروهای مسلح ایران از نیروهای نظامی پیشرو در جهان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر یکشنبه در دیدار با فرماندهان نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار قرار دارند و روز به روز شاهد افزایش این توانمندی‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه توانمندی نیروهای مسلح ایران باعث سرافرازی و عزت‌مندی بیشتر نظام در عرصه بین‌الملل شده است، اضافه کرد: نیروهای مسلح ما در عرصه فناوری‌های نوین روز دارای جایگاه بسیار خوبی هستند.

امام جمعه بوشهر از ولایت‌مداری به عنوان یکی از ویژگی‌های نیروهای مسلح ایران یاد کرد و ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سایه ولایت‌مداری و پیروی از ولایت فقیه آماده جانفشانی در راه میهن هستند.

وی این توانمندی‌ها را مایه اقتدار و امنیت و سرافرازی نظام دانست و بیان کرد: نیروهای نظامی ما علاوه بر برخورداری از ویژگی‌های معنوی، در عرصه نظامی نیز توانمندی بالایی دارند.

آیت‌الله صفایی بوشهری بر لزوم دسترسی به امکانات و تجهیزات فوق روز در عرصه نیروی دریایی تاکید کرد و افزود: باید زمینه توسعه سخت افزاری و نرم افزاری و حوزه اجرایی و عملیاتی در عرصه‌های مختلف برای نیروهای مسلح فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه ایران با موقعیت خاص استراتژیک و ساختار سیاسی، اقتصادی و نظامی ویژه نیازمند نیروی مسلح قوی است، تصریح کرد: یکی از ارکان اقتدار نظام نیروهای مسلح توانمند است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش از ارکان اقتدار نظام است و مقام معظم رهبری نیز به این نیرو توجه و عنایت ویژه‌ای دارند.

کد خبر 3016023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha